Hjemmelaget mat, hva spiser de?

Frøkna her spiser det meste. Annenhver dag får hun fiskemiddag, de andre dagene variert av andre ting. Bruker noe glass og noe lager jeg selv. Til lunsj spiser hun 1/2 brødskive med leverpostei eller makrell i salsa og melk. Til frokost er det melk og grøt og til kvelds får hun velling. Hun ble 6 mnd 5. januar.

:D

Spiser hun drødskive? Har hun fått tenner? :)

♡Prinsesse 14 juli♡
Ingen tenner i sikte. De kan spise brødskive før de får tenner. Kan ikke vente til jekslene kommer før man gir brød. De tygger jo ikke brødskiva med fortennene akkurat. Gir uten skorper og deler det opp i små terninger. Hun digger det.

Jøss :) Så flink hun er da. Tør ikke prøve det enda jeg. Så redd hun skal få det i halsen :/

♡Prinsesse 14 juli♡

Frøkna her spiser det meste. Annenhver dag får hun fiskemiddag, de andre dagene variert av andre ting. Bruker noe glass og noe lager jeg selv. Til lunsj spiser hun 1/2 brødskive med leverpostei eller makrell i salsa og melk. Til frokost er det melk og grøt og til kvelds får hun velling. Hun ble 6 mnd 5. januar.

:D

Så hærlig Kan de begynne å spise brødskive allerede?:) Trodde ikke det var før litt seinere... 8-9mnd eller noe... Men jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg trodde det Noen ganger antar jeg vell bare.. Hehe...

Men det er ho genialt da:) Min gutt er ikke så glad i grøt som jeg har skrevet i en egen tråd her...

Hvor mye brød spiser ho ha? Ei lita skive eller? Tipper mini her elsker brødskive med fisk! Han elsker fisk sålangt!:)

Så hærlig Kan de begynne å spise brødskive allerede?:) Trodde ikke det var før litt seinere... 8-9mnd eller noe... Men jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg trodde det Noen ganger antar jeg vell bare.. Hehe...

Men det er ho genialt da:) Min gutt er ikke så glad i grøt som jeg har skrevet i en egen tråd her...

Hvor mye brød spiser ho ha? Ei lita skive eller? Tipper mini her elsker brødskive med fisk! Han elsker fisk sålangt!:)
Fisk er så bra! Hun spiser ca en halv skive. Jeg har svart på grøttråden din også :-)

Sa har vi prøvd brødskive med leverpostei. Hu elsker det. Blir spennende å se om hu vil ha mere grøt nå. Hehe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå:) Så spennende!:) Spiste ho masse? Artig med alt nytt for mammaene og:) Hvilket brød gir du?

Jeg gir små biter av brød hvis vesla sitter ved bordet mens vi spiser middag. Hun må spise middag litt tidligere enn oss, ellers spiser hun ikke kveldsmat, men hun blir sur hvis hun sitter ved bordet uten å få noe å spise. :)

Han har spst:
Søtpotet
Søtpotet, potet, gulrot og kålrot
Potet, gulrot, mais og brokkoli
Potet, søtpotet, pastinakk og gulrot

Tenkte å prøve med litt kjøtt i neste ladning :)

Får ofte frukt i nettet sitt. Grøt er han ikke så glad i.

Back
Topp