Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må du prøve ut, jeg blir medNoen som har prøvd «hjemmelagde» graviditetstester? Typ sukker og urin, tannkrem og urin. Funket det?
Og nei, jeg trenger ikke høre «bare ordentlig tester er sikre» etc. Jeg er bare ute etter erfaringer - for gøy
Bare å sette igang og prøve. Om noen allerede er gravide her kan ikke dere prøve først▷ 16 enkle og pålitelige hjemmelaget (DIY) graviditetstester
Sist oppdatert 3. januar 2020 DIY|enkle|graviditetstester|hjemmelaget|påliteligedesilusion.com
Bare å sette igang og prøve. Om noen allerede er gravide her kan ikke dere prøve først
Syns den tannkrem greia var kulest. Hvit tannkrem blir blåWhaat... Det frister å prøve, men samtidig hadde jeg ikke såååå lyst til å strø sukker i urinen heller
Gleder Meg sykt til å se resultatetVis vedlegget 394901Vis vedlegget 394902Vis vedlegget 394903
Jeg er 10+0 i dag, så trenger nok ikke morgenurin. Skal se om jeg får til å tisse litt.
Fantastiske oversettelser dog.
Etter å ha ventet noen minutter, så er jeg i følge disse...
...
Ikke gravid.
Hørte hjertelyd for et par dager siden, så jeg er ikke videre stressa altså
Null bobler i natronurinen, eddikurinen er like gul og tannkremen like hvit (skummer dog).
Vis vedlegget 394906
Skal bli gøy å vaske og klore eggeglassene
Har ikke gravidtester å sammenligne med lenger, men her er en EL test i forhold. Vis vedlegget 394907Dette var utrolig sporty og kult sporty gjort
Haha bra innsats !! Da slipper jeg, hihiEtter å ha ventet noen minutter, så er jeg i følge disse...
...
Ikke gravid.
Hørte hjertelyd for et par dager siden, så jeg er ikke videre stressa altså
Null bobler i natronurinen, eddikurinen er like gul og tannkremen like hvit (skummer dog).
Vis vedlegget 394906
Skal bli gøy å vaske og klore eggeglassene
Har ikke gravidtester å sammenligne med lenger, men her er en EL test i forhold. Vis vedlegget 394907