Hjemmelaget gaver? Inspirert!

Jeg har sett på slike før. Syns det ser kjempegreit ut så lenge det er lite man må tilsette der og da (egg og vann har man jo som regel i huset, liksom :p ), og det tydelig står fremgangsmåte. Er jo uansett mye raskere enn å finne en oppskrift, handle varer man kanskje ikke har i huset, måle opp og grise ut hele kjøkkenet, og mye mer sjarmerende og omtenksomt enn en pakke bakemix eller en boks konfekt fra matbutikken. :)

Jeg hadde blitt glad for å få en sånn i alle fall. :)

Jeg har sett på slike før. Syns det ser kjempegreit ut så lenge det er lite man må tilsette der og da (egg og vann har man jo som regel i huset, liksom :p ), og det tydelig står fremgangsmåte. Er jo uansett mye raskere enn å finne en oppskrift, handle varer man kanskje ikke har i huset, måle opp og grise ut hele kjøkkenet, og mye mer sjarmerende og omtenksomt enn en pakke bakemix eller en boks konfekt fra matbutikken. :)

Jeg hadde blitt glad for å få en sånn i alle fall. :)

Litt sånn jeg tenkte også, og ikke minst de er jo litt dekorative :)

Ser jo utrolig flott ut og holder seg vel lengre enn å bake kjeksene for så å gi dem, hadde fort kunne gått for noe sånt, ei jeg kjenner ga nesten alle hjemmelaget urtesalt i jul en gang, stor slager :)

Nei det syns jeg hadde vært helt topp :-)

Digger hjemmelaga gaver! Både å få og gi. Ekstra stas å spise drikke noe folk har laget:-)

Mannen fekk ei slik krukke i adventskalenderen på jobb i fjor, og plutselig ein dag bakte han sjokoladekjeks til meg! Heilt supert!

Back
Topp