Hjemmelaget gave fra de minste

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Vil så gjerne lage noen gaver fra frøkna på to år til besteforeldrene.. Noen som har tips til hva som er lett å lage for de minste?

Sent from my iPad using BV Forum

Kaffekopper til å tegne på?:) eller malerier/tegninger i fine rammer?:) det er jo sååå koselig med gaver fra små barnehender:))

Her har snuppa laga julekule... kjøpte isopor kule. Så malte ho med rød maling å æ hjalp til å rulle i glitter. Litt gris men snuppa storkosa sæ :-)
Festa i rødt bånd i dem så dem kan henges på juletre...

jeg har kjøpt små lerret på søstrene green, tror de har de mange andre steder oxo, disse kostet nesten ikke noe, oxo har vi malt de med vannmaling kjøpt på samme sted, de ble så fine så :)

Snuppa har malt på lerret med akrylmaling, og så har hun malt på små barnematglass og hatt på lim og glitter så ble det så søte små telysholdere :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lerret med fin maling :) Evt. strø glitter på.

Kjøp hjerter eller stjerner i papp, også kan dere male dem hvit, så får hun male etterpå med rødt eller lilla :) Stilig. :)

Når 17-åringen min var liten lagde jeg trolldeig, og lagde håndavtryrykket hennes i. Lagde hull til å henge opp og satte i en fin sløyfe....lagde til besteforeldre og fadder...ikke til oss selv....angrer på det daaa...

Krukker med glitter og juleklistremerker på. Fylles med julegodt og kan brukes som lykt etterpå.

Minstemann malte på lerret da han var 2 år, har fått en fin plass på veggen :) nå er han 4,5 år og i år skal begge gutta få male eller tegne på gipsfigurer kjøpt på tgr :)

Kjøpte et lite lerrett på søstrene grene som veslemor på 2,8 år har malt på, helt perfekt julegave :) kostet ikke all verdens heller..

Ellers anbefaler jeg Lyslykter laget av sukker og eggehvite igjen (bilde i en annen tråd også) image.jpg

Når 17-åringen min var liten lagde jeg trolldeig, og lagde håndavtryrykket hennes i. Lagde hull til å henge opp og satte i en fin sløyfe....lagde til besteforeldre og fadder...ikke til oss selv....angrer på det daaa...
Dere kan jo låne avtrykk om de har de, og bruke den som støpeform til gips?

Hånd og fotavtrykk er jo alltid koselig :) Gøy for de små å få lov til å male seg på hender og føtter også ;)

Skal kjøpe inn sånne små lerret så de skal få ta hendene sine på, også en hvit fin hylle fra bohus som de kan stå på :)

Her males og glittres det på barnematglass. Fine å tenne lys i. Blir noen slike under juletreet.

Kom over dette i morges:) ImageUploadedByBV Forum1386504580.810451.jpg

Jeg vet ihvertfall at jeg alltid ønsker meg bilder av familien min, spesielt barna, men sjeldent får det. Sikker vinner!

Back
Topp