Hjemmelaget barnemat

ORIGINAL: Baby september 09

De første gangene jeg lagde mat til henne så hadde jeg litt for lite væske i. Sånn at maten ble litt sånn seig og klebrig. Så da var ikke snuppa så veldig interessert, men nå spiser hun det, og ser ut itl å like det.

Har tilsatt litt kaldpresset rapsolje også, så kan jo være den gjør det litt "glattere" å få ned[;)]

Men den er jo helt rennende den jeg har, så skjønner ikke at det skal være for lite væske. og olje er også oppi.

Men men.. er ikke verdens undergang om hun ikke vil spise den [:)]

Hehehehe, morsom lesing, men sikkert ikke morsomt for deg[:D] Det går nok bra etterhvert (jeg håper)[;)]

Hehe, kjenner oss så godt igjen i det du beskriver, men jeg har funnet ut hvorfor hun ikke liker det: HUN ER VEGETARIANER!!!! [8D] Hehe, og det er ikke populært blandt foreldrene hennes! Hun brekker seg dersom hun får moste grønnsaker og kylling fks. men grønnsaker alene går glatt ned, med eller uten klumper. Jeg laga lever med grønnsaker og det brakk hun seg av, men ikke slett så mye som ved kylling! Men grøt som jeg lger, men MYE klumper i går ned lett som bare det. Så jeg tror hun *velger* å være vegetarianer inntil videre!

Heheh, vi kommer ikke til å gi oss med det første da. Hun får kjøtt til middg hver dag, og da får hun spise det eller ikke. Er hun sulten nok spiser hun til hun ikke kjenner sult lengre, og da brekker seg når hun er full. Hun får ALLTIDS et lite glass sviskemos etter middag, og selv om hvor mett hun er går det alltids glatt ned!!! [:)]7

Du har ikke oppfostra en vegetarianer du også eller?? [:D] [&:] [>:] [:)]

ORIGINAL: cucurs

Hehehehe, morsom lesing, men sikkert ikke morsomt for deg[:D] Det går nok bra etterhvert (jeg håper)[;)]

Hehe, alt ordner seg. hun spiser hipp, så lider ingen nød [:)]

ORIGINAL: Tirnanog

Hehe, kjenner oss så godt igjen i det du beskriver, men jeg har funnet ut hvorfor hun ikke liker det: HUN ER VEGETARIANER!!!! [8D] Hehe, og det er ikke populært blandt foreldrene hennes! Hun brekker seg dersom hun får moste grønnsaker og kylling fks. men grønnsaker alene går glatt ned, med eller uten klumper. Jeg laga lever med grønnsaker og det brakk hun seg av, men ikke slett så mye som ved kylling! Men grøt som jeg lger, men MYE klumper i går ned lett som bare det. Så jeg tror hun *velger* å være vegetarianer inntil videre!

Heheh, vi kommer ikke til å gi oss med det første da. Hun får kjøtt til middg hver dag, og da får hun spise det eller ikke. Er hun sulten nok spiser hun til hun ikke kjenner sult lengre, og da brekker seg når hun er full. Hun får ALLTIDS et lite glass sviskemos etter middag, og selv om hvor mett hun er går det alltids glatt ned!!! [:)]7

Du har ikke oppfostra en vegetarianer du også eller?? [:D] [&:] [>:] [:)]

ja kanskje det er det som er?? hmm...
Kanskje hun sikket der hun skulle sakket?? (som i sikk-sakk)

Jeg har 6 glass i fryseren, og på en eller annen måte skal jeg få utforsket dette. mistenker at hun ikke liker potet, for det eneste glasset fra hipp hun ikke spiser er den med potetpure (og kalkun.. kanskje det egentlig er kjøtt? hehe)

Back
Topp