Hjemmelagde skilt

Bettie

Forelsket i forumet
Det var ei her som viste noen skilt hun hadde kjøpt hos ei privat på nettet.. Og nå finner jeg ikke tilbake til bloggen hennes... Hjeeeelp![:D]

ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: cathrine2

jeg har kjøpt skillt hos http://veronicashus.blogspot.com/ [:D] kjempefine!

liten avsporing: den bloggen der er bare helt FANTASTISK!! Digger alt den dama der gjør.... *misunnelig*

Måtte jo bare følge avsporingen din og sjekke den ut[:D]

Så mye fint, her var det virkelig mye inspirasjon å hente!!!

wow, nydelig hus da! hvordan bestiller man skilt? sender en mail bare eller? pris?

ORIGINAL: Ole Brumm

wow, nydelig hus da! hvordan bestiller man skilt? sender en mail bare eller? pris?

ja det er en nydelig blogg. ja man sender bare en mail. husker ikke prisen men de er vertfall ikke så dyre. har bestilt 3 skilt derfra jeg, kjempe fornøgd med dem[:D]

ja det er en nydelig blogg. ja man sender bare en mail. husker ikke prisen men de er vertfall ikke så dyre. har bestilt 3 skilt derfra jeg, kjempe fornøgd med dem[:D]

takk.
legg ut bilder da vel av de du har kjøpt!
tenkte kanskje å ha et velkommen skilt i gangen, det er vel koselig!

takk.
legg ut bilder da vel av de du har kjøpt!
tenkte kanskje å ha et velkommen skilt i gangen, det er vel koselig!

*bilde kommer*[;)]

god jul

always kiss me good night

velkommen

god jul

always kiss me good night

velkommen

åååå, de to nederste vil jeg ha også. klarer du å huske hva du betalte?

lurer på om det er 60 kr stk hun tar. du kan sikert bare sende en mail til henne og høre[:)]

takk, mailer med en gang! takk for tips!!

Back
Topp