M Moderator Kristine Guest 26 Mai 2013 #1 Vil dele noen av kortene jeg har laget i det siste med dere
CCmil Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Oktoberlykke 2019 27 Mai 2013 #2 Skikkelig fine!! Har akkurat begynt å lage kort selv, men har et stykke igjen ser jeg!
M Moderator Kristine Guest 27 Mai 2013 #3 CCmil skrev: Skikkelig fine!! Har akkurat begynt å lage kort selv, men har et stykke igjen ser jeg! Klikk for å utvide … Takk Kanskje du vil dele bilder av dine kort ? Husk vi har alle vært nybegynnere en gang, og læringskurven innen scrapping er bratt og går raskt oppover! selv har jeg laget kort i 7år, og lærer stadig noe nytt
CCmil skrev: Skikkelig fine!! Har akkurat begynt å lage kort selv, men har et stykke igjen ser jeg! Klikk for å utvide … Takk Kanskje du vil dele bilder av dine kort ? Husk vi har alle vært nybegynnere en gang, og læringskurven innen scrapping er bratt og går raskt oppover! selv har jeg laget kort i 7år, og lærer stadig noe nytt
Leontodon Forumet er livet VIP 27 Mai 2013 #4 Så fine kort! Jeg er håpløs med slikt så ender opp med å kjøpe ferdige