Hjemmelagde klær/utstyr

Åå dere er så flink! Skulle virkelig ønske jeg hadde den tålmodigheten og konsentrasjonsevnen:p har prøvd å strikke men blir aldri mer enn et sitteunderlag :facepalm: har heldigvis en søster og en svigermor som er kjempegod å strikke :happy: de ordner hentesett og teppe og alt. Gleder meg såå til å få det.

14064088_10209969814977489_9213225836670856350_n.jpg 14034770_10209969815097492_3585481675428437540_n.jpg
Sku hekle en sån søt og rosa ugglelue til lillemor i magen men samboeren mente ho trengte en tøff pirayalue istedet så da måtte e bare prøve meg fram og komponerte en pirayalue

Vis vedlegget 195111

Vognpynt til lilletuppa! Så får vi håpe det faktisk er ei jente da :P
Kjempefin :-) Har du hekla alt selv, eller kjøpt deler og satt sammen? Jeg vurderer å kjøpe sånne hekla kuler på Etsy, og heller prøve meg på å hekle figurer selv (selv om jeg aldri har gjort det før).

Kjempefin :) Har du hekla alt selv, eller kjøpt deler og satt sammen? Jeg vurderer å kjøpe sånne hekla kuler på Etsy, og heller prøve meg på å hekle figurer selv (selv om jeg aldri har gjort det før).

Har hekla alle deler selv. Hekla trekk til treperler jeg hadde liggende. Mye pirk, men det blei jo bra :)

Åh herregud så fint! :eek:
Og praktisk å lage den selv!? Hva havnet du på i materiell-kost?
Takk:happy: Vil tippe det kom på en 600kr, det grå stoffet kostet litt, men har også en del til overs. 200kr termodyne inni og om eg ikke hadde klønet i starten så hadde den holdt til 2 poser. Så blir nok litt billigere å lage selv, men vil ikke akkurat kalle det praktisk! Hadde jeg hatt mønster eller litt mer erfaring så hadde det nok vært litt lettere. Jeg skal ikke sy flere med det første ihvertfall.

Back
Topp