K *Knalle* Glad i forumet 4 Feb 2011 #1 øredobber. sjekk ut bloggen min . : www.seebergthorgrimsens.blogg.no
K *Knalle* Glad i forumet 4 Feb 2011 #3 takk takk. jeg tenkte kanskje hvis noen var intr kan jeg lage på bestilling.
F fomle 83 Forumet er livet 6 Feb 2011 #4 så fin dæm va. kjæmpelfink e du jo:)Må lage å begynne å sælge vette:)
K *Knalle* Glad i forumet 6 Feb 2011 #6 ORIGINAL: fomle 83 så fin dæm va. kjæmpelfink e du jo:)Må lage å begynne å sælge vette:) Takk takk jenter, ja kanskje jeg skulle gjort det.. Hva ville du satt til pris da?
ORIGINAL: fomle 83 så fin dæm va. kjæmpelfink e du jo:)Må lage å begynne å sælge vette:) Takk takk jenter, ja kanskje jeg skulle gjort det.. Hva ville du satt til pris da?
B Babyboom Forumet er livet *MIA* 6 Feb 2011 #7 kjempe fine. bare synd jeg ikke har hull i ørene lenger
K *Knalle* Glad i forumet 8 Feb 2011 #8 ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma kjempe fine. bare synd jeg ikke har hull i ørene lenger Takk takk. Du får ta hull igjen da vøttø. så kan jeg lage et par til deg. =) [;)]
ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma kjempe fine. bare synd jeg ikke har hull i ørene lenger Takk takk. Du får ta hull igjen da vøttø. så kan jeg lage et par til deg. =) [;)]