Hjemmehårfarging og gravid?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
I alle dager, hvorfor det??:confused: Hadde hårfarging og graviditet vært en farlig kombi, så hadde jo gravide frisører måtte droppe å jobbe hele svangerskapet da..?:-P
Nei, det aner jeg ikke :O Var visst ikke bra, fikk jeg beskjed om :p Farget det bare én gang under graviditeten :p Hadde jeg kommet med en ny farge hver uke hadde jeg kanskje skjønt det :p Men det er vel kanskje ikke helt sunt uansett :p Ja, ikke sant :p
Gammeldags kanskje? Det var jo ikke anbefalt for mange år siden. Var jo mye mer kjemikalier i fargene før
Burde ikke være det siden h*n har barn som bare er noen år eldre enn min :p

Nei, det aner jeg ikke :O Var visst ikke bra, fikk jeg beskjed om :p Farget det bare én gang under graviditeten :p Hadde jeg kommet med en ny farge hver uke hadde jeg kanskje skjønt det :p Men det er vel kanskje ikke helt sunt uansett :p Ja, ikke sant :-P

Ja, jeg skulle jo skjønt det da jeg og, hvis du var sånn "farger håret hele tiden"-person:-P Merkelig lege;)

Er helt trygt å farge håret når en er gravid. Fargene per dags dato er mye mildere enn de var for noen år siden. Bare ha lufting på rommet. Og så må en være obs på at fargen kan bli noe annerledes i graviditeten på grunn av hormonene :-)

For bare mer lyst å farge håret igjen.... det er jo jul snart og litt blått hadde kanskje ikke skadet i alt det røde! XD

Back
Topp