Hjemmehårfarging og gravid?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
Det går helt fint, er så milde de som er nå. Men du kan jo se etter de som er mest allergivennlige. :)

Fikk beskjed at det var bare å farge håret;) men det skadet ikke å prøve å unngå å la det bli trekt inn i huden så plastikk hansker er jo fint;)

Er helt iorden så lenge du leser på pakken hva den inneholder. Vet mange av billigmerkene har mye kemikalier i fargen sin... Mener også å huske at bleking ikke er bra...

Den er jo super!:-) Lukter minimalt, og fargen holder mye lenger enn mange av de andre og!:D
Mhm!!! Godt utvalg av farger, fargen sitter godt, lett å jobbe med!!! Den beste å bruke, enten man er gravid eller ikke :-)

Går fint. Gjorde der 2 ganger med forrige og 1 gang alt nå.. Jeg ville unngått det for ofte da:) best de uten sterk lukt ja

Jeg var hos frisør å farget håret tidlig i svangerskapet sist jeg var gravid, og hårfargen ble rett å slett helt forferdelig! Heldigvis fikk frisøren rettet det opp igjen :-)
Så jeg ville ha vært forsiktig med hjemmefarging under graviditet.

Jeg turte ikke farge håret da jeg var gravid, pga jeg fikk beskjed fra en frisør at det er ikke alltid hår fargen blir som forventa når man er gravid?

Ufarlig!
Men vil så klart anbefale å gjøre det på en salong ;)

Jeg turte ikke farge håret da jeg var gravid, pga jeg fikk beskjed fra en frisør at det er ikke alltid hår fargen blir som forventa når man er gravid?

Det stemmer!
Pga hormonene i kroppen kan fargen påvirkes. Dvs at den kan slå ut i en rødere tone en antatt, den kan bli mørkere/dypere eller mattere/lysere enn det som står i fargekartet.

Back
Topp