B
Blue Angel
Guest
Hva sies om dette?
Farlig eller ufarlig?
Farlig eller ufarlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olia fargen ble jeg og anbefalt, av hjemmefargene, som gravidJeg har farga håret flere ganger etter jeg ble gravid jeg, bruker Olia-hårfargen![]()
Den er jo super!Olia fargen ble jeg og anbefalt, av hjemmefargene, som gravid![]()
Mhm!!! Godt utvalg av farger, fargen sitter godt, lett å jobbe med!!! Den beste å bruke, enten man er gravid eller ikkeDen er jo super!Lukter minimalt, og fargen holder mye lenger enn mange av de andre og!
![]()
Aldeles enig!!Mhm!!! Godt utvalg av farger, fargen sitter godt, lett å jobbe med!!! Den beste å bruke, enten man er gravid eller ikke![]()
I alle dager, hvorfor det??Legen min kjeftet på meg når jeg farget mitt...![]()
Gammeldags kanskje? Det var jo ikke anbefalt for mange år siden. Var jo mye mer kjemikalier i fargene førLegen min kjeftet på meg når jeg farget mitt...![]()
Jeg turte ikke farge håret da jeg var gravid, pga jeg fikk beskjed fra en frisør at det er ikke alltid hår fargen blir som forventa når man er gravid?
Jeg gjør det hver 6.-8. uke, er jo så deilig å bli dullet med også! Og man slipper alt sølet...Ufarlig!
Men vil så klart anbefale å gjøre det på en salong![]()