Hjemmefødsel?

Har du hatt hjemmefødsel i Bergen? Kjenner du til om det enda er noen som er aktiv her? Jm på hs visste ikke om, men hun ville hjelpe meg å undersøke. Er frykten for ny styrtfødsel, og worst case fødsel I bil som er min største motivasjon.
Min mellomste er født i Bergen ja, men jeg flyttet derfra for 7 år siden. Men Google sier at Eva Nygård som er en av dem jeg hadde har en hjemmeside som sier hun driver med det i alle fall.

Annhja Nielsen tok mot min datter og var dengang "læring" i hjemmefødsler, jobbet som jm på Voss, så meget mulig hun også driver

Jeg skygger nok uansett unna barsel - vil hjem så snart jeg får lov om det ender med fødsel på sykehuset. Dro hjem når første var 12 timer, og var utrolig fornøyd med det.
Det vil jeg også. Forrige gang synes jeg barsel bare var slitsomt og masete, og forferdelig ensomt.

Det vil jeg også. Forrige gang synes jeg barsel bare var slitsomt og masete, og forferdelig ensomt.
For meg er mitt eget hjem, do, mat så mye bedre enn å ligge i en institusjon, hvor jeg attpåtil ikke er garantert å få ligge alene med barn /mann. Tenker det vil være godt å ha familien samlet. Sist fikk vi besøk av jordmor hjemme, og var veldig fornøyd med alt egentlig. Jeg var avslappet hjemme, og det tror jeg medførte at alt gikk fint både med amming, mor og barn.

Jeg skygger nok uansett unna barsel - vil hjem så snart jeg får lov om det ender med fødsel på sykehuset. Dro hjem når første var 12 timer, og var utrolig fornøyd med det.
Så bra vi er forskjellige ❤️

• Liker
Reactions: MM.
Back
Topp