Hjemmefødsel

Et gjennomsnitt består av mange over og under, ikke nødvendigvis mange midt på. Eneste jeg sier er at jeg tror det er forskjell på sykehusene. Med tanke på hvor stort det er og hvor stor kapasitet de har osv :)

Sistnevnte var ment litt som en spøk:p
Ja nettopp, er jo derfor gjennomsnittet treffer så få...

Helt klart kjempeforskjell! Men retningslinjene er de samme:-)

Huff 40 min i bil med rier hørtes slitsomt ut! Vi har heldigvis bare 15 om det skulle bli behov. Ei jeg kjenner har 3 timer!:-/

Hadde vært noe det altså! Tvillinger<3
Glad jeg fikk tvillinger først og så EN i stede for motsatt ;)

Sagt til mannen at jeg nekter å sitte meg i bilen dersom riene er like intense som sist. Da føler jeg meg tryggere ved å føde hjemme og vente på ambulanse folkene ;)

Ja nettopp, er jo derfor gjennomsnittet treffer så få...

Helt klart kjempeforskjell! Men retningslinjene er de samme:-)
Joda, men retningslinjer må de jo ha uansett hva det gjelder:) det har de jo også på hjemmefødsler heldigvis.
Om det skulle være nødvendig med et sykehus oga komplikasjoner, så blir man jo overført dit, og jeg hadde nok følt at det var mest slitsomt om jeg skulle havnet der. Så da syns jeg det er greit å være der det er tilgjengelig:)

Uansett hva man velger så er det viktigste at man føler seg ivaretatt:)

Glad jeg fikk tvillinger først og så EN i stede for motsatt ;)

Sagt til mannen at jeg nekter å sitte meg i bilen dersom riene er like intense som sist. Da føler jeg meg tryggere ved å føde hjemme og vente på ambulanse folkene ;)

Ser den! Tror gubben hadde detti av stolen om det er to her:-D siden det er hans 4rde nå;-D å jeg som syns jeg fikk så fort mage:-'D

Jeg hadde syns det var grusomt å måtte kjøre bil med rier. Klarte jo ikke sitte når de kom liksom.

Høres ut som en plan;-) å føde langs veien kan jo bare ikke være noe stas!

Ser den! Tror gubben hadde detti av stolen om det er to her:-D siden det er hans 4rde nå;-D å jeg som syns jeg fikk så fort mage:-'D

Jeg hadde syns det var grusomt å måtte kjøre bil med rier. Klarte jo ikke sitte når de kom liksom.

Høres ut som en plan;-) å føde langs veien kan jo bare ikke være noe stas!
Såg i en artikkel at de anbefalte å bli hjemme dersom man trodde man ikke ville nå fram. Var da planleggingen begynte ;)

Back
Topp