Hjemmefødsel

Det blir første gang for meg, tror jeg vil være på sykehuset der de har utstyr og folk og medisiner :nailbiting:
 
Spennende at dere vurderer dette! Selv tør jeg ikke, da begge de to andre har vært så medtatt og trengt hjelp for å komme i gang:-/

Må være deilig å være i sitt eget hus og ikke skulle stresse sånn! Her blir det the second best; dra hjem så fort som mulig:)
 
Føder på sykehus da jeg aldri ville tilgitt meg selv om noe skjedde og jeg befant meg hjemme..
Men jeg skal kun føde også rett hjem..
Med nr 3 så trenger jeg ikke samme oppfølging som nr1 eller 2 :)
 
Jeg skal ha ks, så jeg må på sykehuset, men om jeg hadde hatt helt ukompliserte svangerskap/fødsler tidligere hadde jeg vurdert hjemmefødsel. Kjenner ei som har gjort det, og hun var veldig fornøyd!
 
Skulke gjerne født hjemme. Har en uplanlagt hjemmefødsel og det var en drøm. Men pga risiko får jeg ikke det nå.
 
Jeg tenkte ikke og føde i fødekar nei. Jeg takler ikke vann under fødsel :p blir for varmt for meg :) Hvis fødekar er det samme som badekar liksom? ;) Jeg har veldig lyst på hjemmefødsel ja, mine tre andre fødsler har gått så utrolig bra :)
 
Sist gang fødte jeg på et annet sykehus enn jeg gjorde med de to første. Og der var jeg i 6 dager, og enda da ville de ikke at jeg skulle dra hjem :) hadde egentlig ingen grunn til og være der så lenge men på det sykehuset fikk du være så lenge du selv følte du trengte :) både jeg og barnefar ble behandlet som kongelige,faren var også med meg de 6 dagene jeg var der :) han overnatta hele uka med meg :) så hvis det ikke blir hjemmefødsel så velger jeg det sykehuset igjen :)
Hvilket sykehus fødte du på? Hørtes jo fantastisk ut :D
 
Jeg fødte på Tynset Sykehus :D De er så utrolig snille og tok så godt vare på både meg og far og barnet selvfølgelig :) Fikk all den hjelp med ammingen som jeg trengte. På dag nr 6 så sa jordmora til meg "er du sikker på at du er klar for og dra hjem,du kan være her enda lenger hvis du vil" :) men da savna jeg de andre barna mine så fælt :) også på det sykehuset så har de spesialisert seg på amming så du får all hjelpen du trenger :)
 
Back
Topp