Andre så går i tanker om hjemmefødsel?
Jeg vil veldig gjerne, men må jobbe litt med mannen...
Jeg vil veldig gjerne, men må jobbe litt med mannen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte litt på det forrige gang. Men glad jeg valgte sykehuset. Nå ville jeg aldri valgt hjemmefødsel fordi den forrige fødselen var såpass traumatisk.
Men syns det er en fin ting da, å gjøre det hjemme <3 bor dere langt unna sykehuset eventuelt? Hvordan gikk det forrige gang?
Da høres det veldig aktuelt ut da fem minutter unna med bil er jo bare et steinkast unnaJeg hadde en rask og fullstendig ukomplisert fødsel. Ingen revning, ingen smertestillende og i super form etterpå. Dro faktisk rett hjem fra fødestua..
Så min tanke er at jeg ikke trenger sykehus, selv om man ikke vet hvordan det går andre gang.
Her får man jordmor via sykehuset og følgt opp på sykehuset. Vi bor vel 5 minutter unna med bil.
Uff akkurat det der er det jeg frykter mest. Håper du slipper å oppleve det igjen og at fødselen går fintEg er glad at eg valgte sjukehus! Min satt fast og eg rivne veldig nedantil! Heima fødsel er ik eit tema hos oss Aldri i live!
Jeg ønsker meg en sånn fødsel som du beskriver lov å håpeJeg hadde en rask og fullstendig ukomplisert fødsel. Ingen revning, ingen smertestillende og i super form etterpå. Dro faktisk rett hjem fra fødestua..
Så min tanke er at jeg ikke trenger sykehus, selv om man ikke vet hvordan det går andre gang.
Her får man jordmor via sykehuset og følgt opp på sykehuset. Vi bor vel 5 minutter unna med bil.
Nei.., skal love deg at de va jævligt rett og slett Eg blei klipt til slutt men likavel, har ar for de:/ håpa denne gongen går bra! Skal smøre me olje som ein galning!Uff akkurat det der er det jeg frykter mest. Håper du slipper å oppleve det igjen og at fødselen går fint
Huff ja pøs på med olje! Det kan ikke skadeNei.., skal love deg at de va jævligt rett og slett Eg blei klipt til slutt men likavel, har ar for de:/ håpa denne gongen går bra! Skal smøre me olje som ein galning!
Eg er glad at eg valgte sjukehus! Min satt fast og eg rivne veldig nedantil! Heima fødsel er ik eit tema hos oss Aldri i live!
Huff nei, første fødsel endte med forløsning med tang. Dessuten hadde jeg ikke klart det uten lystgass. Bor dessuten i rekkehus, og her er det lytt mellom boligene Men hjemmefødsel er sikkert flott for dem det passer for.
Vi bor i leilighet, men var helt stille sist.
Ikke verst Da jeg bodde i blokk var det noen som fødte i naboleiligheta, hørte det godt for å si det sånn. Jeg var ikke stille når jeg fødte
Ha ha ha! Du er sånn som mamma du... Og jeg er helt motsatt igjen.Jeg synes ikke å føde er så vondt..
Jeg har nok høy smertererskel og vant til mye smerte fra før. Så ble nesten skuffa da jeg skulle føde..