Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville jeg aldri i verden vurdere engang jeg. Man vet ALDRI hvordan en fødsel utvikler seg, så jeg vil ha ekspertisen sekunder unna.surrehodet skrev:
Joda, men man vet aldri hva som kan skje, vil ikke være den som det ikke går bra for. For meg er det mye tryggere at det er leger, hjelpemidler, og at nyfødtintensiven er i etasje over. Hadde aldri,aldri slappet av i mitt eget hjem jeg. Og her er sykehuset 6-7 min med bil unna ;)surrehodet skrev:
Hadde en så trygg og god og fin fødsel første gang på sykehuset,så for meg er det det eneste riktige :)
Jeg syns det kjennes tryggest å føde å sykehuset, med ekspertise og hjelpemidler rundt meg. Man vet jo aldri hva som kan skje under en fødsel, og om barnet trenger noe ekstra oppfølging rett etter fødselen. Men syns det høres veldig fint ut å føde hjemme da, og syns de som velger det er tøffe! :)Tøysa skrev:
Mange skriver at det er så dyrt med hjemmefødsel. Hva koster det???
Hadde min mann vært enig med meg hadde det blitt hjemmefødsel denne gangen.
Desverre er han av den veldig engstelige typen, og jeg tenker at det er ikke så dumt å la han få denne "seieren", da en livredd mann ikke er noe jeg har behov for under en fødsel.
Når det er sagt, så er vi forberedt på at det kan skje, hvis det går like fort denne gangen som med de to storesøsknene..
Det største håpet er antagelig at jeg og lillen er friske og raske etter fødselen slik at vi kan reise hjem fortest mulig. Jeg klarer ikke slappe av på sykehus og da kommer ikke melken i gang heller ;)