hjemme

pupple

Forumet er livet
da er jeg på plass, og er klar for å sladre for BLS igjen[;)]
d hakke skjedd no vel[:-][:-][:-][:-]

nå må jeg gjennom så mye jeg rekker her for å se hva jeg har gått glipp a[:-][8D][:D]

og 2barnsmor23 er her igjen og: koselig å "se" deg[:)][:)] vet ikke om du bare er innom mens du er på ferie eller om du er hjemme igjen.. men d finner jeg nok ut av[;)]

ellers kan jeg si vi hadde en fin tur. ikke strålende vær men greit. var i badeland den ene dagen, gjett hvem som storkoste seg der[:)][:)][:)]
var hjemme seint i går kveld. hadde en lengre stopp innom hos tanta og onkelen til mannen min!!

JEG er hjemme igjen ja!![:)][:)][:)] Godt det også!![;)]
Men blir nok ikke på BV i kveld, får se om jeg tar turen immon i morgen. Tror jeg blir hos foreldrene mine til over helga. Jeg reiser ned dit i dag alene, skal på fest, så kommer sambo med ungene i morgen....[:D]

hie ja.. kjekt å se deg igjen.. håper du har hatt det fint på ferien..
klem

ORIGINAL: Ihne

Velkommen hjem igjen.
Nei BLS har ikke født[&o][:D] Søren og, da fikk ikke jeg brukt sladreevnene mine heller[:(][:(][:(][:D][:D][:D][:D][:D][:D][8D]

tipper du er ei kjempegod sladre-kjerring[;)] og synd ho ikke har født ennå da!!! MEN NÅ ER JEG SKIKKELIG KLAR FOR SLADRING!!!

så BLS: rie-ønsker sendes deg[:D][:D]

Så bra dere fikk kost dere på tur. Kan tenke meg det var en som var i hundre i badeland ja....[:D]

heeeelt vill vettu, så jeg vil ha badevær nå!!! ellers må vi til et anna badeland og snart eller i svømmehallen en tur.. er jo så gøy!!!

Så godt at du er tilbake![:)]

Vi var i badeland i TanumStrand. Isabelle koste seg hun også, men hun var litt skeptisk i starten, da ville hun bare være på pappa's arm. Vi har ikke vært flinke nok til å ta henne med på badet. Vi gikk jo et kurs i fjor høst, etter det har vi bare vært en gang tror jeg.

Litt dumt egentlig, for i Askim har vi et bad som egentlig er mye finere enn det på TanumStrand, men vi er ikke flinke nok til å bruke det. Noe av problemet (mens jeg hadde permisjon) er at terapibassenget (hvor det er varmt og godt men uten bølger) er opptatt til forskjellige kurs og treninger omtrent hele tiden på formiddagene. Og Isabelle var ikke opplagt til denslags på ettermiddagene (vi måtte jo bytte fra ettermiddagskurs til formiddagskurs p.g.a. det).

er det opptatt på dagtid i helgene og???
er vel skikkelig slitsomt for dere og nå, å avgårde på ettermiddagene.

har vært avgårde etter jobb jeg.. "kurs" som beg kl 17 mens jeg slutta 16 og iallefall et kvarter hjem fra jobb og samme ned til svømmehallen.. d var et pes å få i seg mat og komme seg avsted.. med trøtt unge og. men han var glad og fornøyd når han så hvor vi kom[;)] av og til duppa han litt på hjemveien, og åt kveldsmat.. og så i seng[:)]

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Ihne

Velkommen hjem igjen.
Nei BLS har ikke født[&o][:D] Søren og, da fikk ikke jeg brukt sladreevnene mine heller[:(][:(][:(][:D][:D][:D][:D][:D][:D][8D]

tipper du er ei kjempegod sladre-kjerring[;)] og synd ho ikke har født ennå da!!! MEN NÅ ER JEG SKIKKELIG KLAR FOR SLADRING!!!

så BLS: rie-ønsker sendes deg[:D][:D]

Så bra dere fikk kost dere på tur. Kan tenke meg det var en som var i hundre i badeland ja....[:D]

heeeelt vill vettu, så jeg vil ha badevær nå!!! ellers må vi til et anna badeland og snart eller i svømmehallen en tur.. er jo så gøy!!!

takk takk.. rier mottas med stor takk..[:D][:D][:D] ingen tegn hær i gårn til at det skal skje nåt.. så..... jah...

så flott at dåkker har hatt det fint da på tur.. [:D]

Neida, i helgene er det som regel ledig, men hegene går liksom så fort. Er jo bare å bestemme seg, så får man det til! Hvorfor har vi ikke vært der denne uka f.eks., ferie, dårlig vær... Tipper det ikke er så mye kursvirksomhet der nå i ferien, hadde sikkert vært muligheter.

Vi får bli litt flinkere fra nå av!

Det er litt slitsomt etter jobb, ja. Og ikke minst så er Isabelle ganske sliten etter en dag i barnehagen også. Så selv om hun stadig blir "bedre" på ettermiddag/kveld, så er det vel nok med en dag i barnehagen egentlig.

Back
Topp