hjemme

x1x*laboline*

Glad i forumet
nå er vi hjemme en liten tur igjen, det regner jo bare, også har det ryki en del i motoren, [:(]men vi reiser igjen til tirsdag.. [:D]
 
har alle fått pakke eller, min har ikke kommet enda[:(]
 
det krysser jeg fingra for oxo... er kjedelig og dra hjem fra ferien etter to dager[:'(]
 
Back
Topp