x1x*laboline*
Glad i forumet
nå er vi hjemme en liten tur igjen, det regner jo bare, også har det ryki en del i motoren, [:(]men vi reiser igjen til tirsdag.. [:D]
har alle fått pakke eller, min har ikke kommet enda[:(]
har alle fått pakke eller, min har ikke kommet enda[:(]