Hjemme!

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I går var Mia og Nicolas tre måneder gammel. Nicolas har vært av pustestøtte i fem uker og har fullammet i nesten to uker. Mia ble endelig tatt av pustestøtte på onsdag og i dag har vi fått reise hjem på perm! Så nå sitter vi i stua vår å ser på to sovende smårusk. Termin på mandag, og jeg trodde IKKE vi skulle være hjemme til da, siden Mia har slitt sånn med lungene. Men plutselig løsnet det for henne også, og nå gjenstår bare spisetrening for henne. Hun tar flaske, men ikke til alle måltid! Herregud, så deilig det var å ta med seg babyene hjem! Som jeg sa til samboer i sted "dette er den beste julen noen sinne, og det er ikke jul engang"!
91784d2a257f9cd5473ba7fb9ce9d792
2e3c7b6872bfe14d0d754564b6ee0e6d

Åååååå så utrulig godt å se og høre :-) får håpe at d bare blir mer og mer hjemme tid på dåkker framover ☺ klæm fra mæ og Leah ( naboan som va på nfi førr ei uka sia )

Så godt å høre at dere har fått komme hjem litt! Og veldig godt å høre at det går så bra! Noen fine gull som ligger og sover der :) <3

Så godt å høre at det får så bra med dere :D å så så kjekt å få se dem :D
Kan tenke meg det var herlig å få dem med hjem litt <3

Å, så godt å høre fra dere, og at det går så fint fremover! <3<3<3 Jeg så dere på TV for en stund siden. :) Lykke til videre!

Godt å høre fra dere:) godt å høre at det går fremover og at alt står bra til med dere.
Kos dere masse på perm med de små gullene ♡

Hurra :) så godt å høre at det går rette veien med dem begge og at dere har fått tatt en tur hjem - kan tenke meg at det er kjempedeilig ;)

Back
Topp