hjemme :)

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Endelig hjemme igjen etter nesten en måned borte :)

Reiste til Kreta 25. april, så jeg har ikke vært hjemme siden da.. det er lenge det.. gleder meg til å sove i min egen seng :D skal bli så deilig :D Må bare få pakket ut litt først, og det kan ta litt tid.... :)

Velkommen hjem :) ja ingenting er bedre enn sin egen seng :) er vel litt gøye ting å pakke ut også tenker jeg :)

Velkommen hjem :) ja ingenting er bedre enn sin egen seng :) er vel litt gøye ting å pakke ut også tenker jeg :)
Egentlig ikke så mye gøy.. mest mine og jentungens rene klær som jeg vasket hjemme til mamma :) og selvfølgelig en par plagg til lille gutt :) men det er så lite at det ikke veier opp flor al det andre :p

Egentlig ikke så mye gøy.. mest mine og jentungens rene klær som jeg vasket hjemme til mamma :) og selvfølgelig en par plagg til lille gutt :) men det er så lite at det ikke veier opp flor al det andre :p
ja kroppen er vanskelig å styre .. men er godt alt ordnet seg ,sånn at lille holder seg inne litt til ;)

ja jeg har selv vært en uke på sykehus(galle blære betennelse) bare det er nok å savne sengen sin :)

Back
Topp