Hjemme

*Twixie*

Forelsket i forumet
Da har vi endelig kommet hjem. Har bare vært hjemme hos pappa i 14 dager, og fått slappet skikkelig av. Noe jeg virkelig trengte.
Så masse som skal skje framover nå, sønnen min skal opereres neste uke og jeg gruer noe veldig. Men det går nok fint. Og den 21 skal jeg begynne å jobbe litt, i 40 %.

Vet ikke om dere husker meg engang, har vært borte sååå lenge. Men nå blir jeg aktiv igjen.

På Torsdag er det ordinær UL, noe vi gleder oss masse til. Spent på om det bor en gutt eller jente i magen.
Sønnen vår skal til bestemor den dagen, ettersom han må være i ro en uke før operasjon.
Men han får 2 dager da. Før det sikkert blir 3 uker borte. Nå når han allerede har vært borte i 14 dager. Ikke enkelt for en på 2,5 år å forstå hvorfor han må være hjemme fra barnehagen fra Torsdag av.

ELLERS, er alt bra med dere? Formen? Min form er bra, men nå har bekkenet tatt over 100 % :( Helt jævelig!

Uff, hva slags operasjon skal han ha? 

Kjedelig med bekkenproblemer da...
Jeg hadde ikke noe problemer med bekkenet sist svangerskap, men etter en heftig gåtur i bratte bakker på torsdag, samt skitur i oppoverbakker på fredag ble jeg rimelig stiv og støl i bekkenet og håper ikke det er starten på noe mer, at jeg rett og slett bare tok i litt for hardt...

Her går alt fint. Formen er veldig bra om dagen, egentlig mest bare trøtt, men merker det litt ekstra pga nattevakter hele forrige uke og denne uken. Etter det har jeg endel fri, så det går helt fint =) 

Magen titter frem også, og det er veldig koselig. 
Drøye to uker til vi skal på UL da, er omtrent kortest på vei av alle her inne :-p
Men tiden går fort synes ejg, så det er helt i orden =) 
Koselig og se deg igjen!

Back
Topp