Hjemme-permanent...

ORIGINAL: Labambie

Som frisør vil jeg fraråde det på det sterkeste. Mest sannsynlig vil håret ditt bli veldig slitt og krøllene svært kortvarige.
Hos en frisør har vi mulighet til å se hva håret tåler, velge olje med tanke på underlaget, om det tar godt eller dårlig krøll, størrelse, kombinasjon osv osv..
Og jeg skal vedde hele ræva mi (og den ække liten) på at du garantert vil få endel fiskekroker..
Det er ikke lett å vikle opp ett hår, og iallefall ikke å gjøre det selv!

Er jo en grunn til at vi frisører har 4 års utdannelse. Og selvsagt blir ikke hjemmegjort like bra. Men husk at du tar en risiko, du kan ende med å stå med håret ditt i hendene røket tvert av.
[:D][:D][:D]

Du er nå søt å da!!! Morsomste kommentaren på leeeeeeeeeeeeeenge!

ORIGINAL: Labambie

Som frisør vil jeg fraråde det på det sterkeste. Mest sannsynlig vil håret ditt bli veldig slitt og krøllene svært kortvarige.
Hos en frisør har vi mulighet til å se hva håret tåler, velge olje med tanke på underlaget, om det tar godt eller dårlig krøll, størrelse, kombinasjon osv osv..
Og jeg skal vedde hele ræva mi (og den ække liten) på at du garantert vil få endel fiskekroker..
Det er ikke lett å vikle opp ett hår, og iallefall ikke å gjøre det selv!

Er jo en grunn til at vi frisører har 4 års utdannelse. Og selvsagt blir ikke hjemmegjort like bra. Men husk at du tar en risiko, du kan ende med å stå med håret ditt i hendene røket tvert av.

Må signere denne..

Takk for gode råd jenter!!så jeg tror jeg skal ta meg en tur til frisøren og høre litt!!så håper jeg får gjort det før den 6 desember!!!

Jeg har gjort det hjemme, ble veldig fornøyd. Men skal være sagt at hun som gjorde det på meg har gjort det mange ganger før så jeg slapp de stygge brukne tuppene. Jeg har og veldig sterkt hår som tar perm godt(måtte gro det ut). Men om du tar sjansen så vær forberedt på at det kan bli dårlig, vet om flere som ikke har blitt fornøyd og[:)]

Back
Topp