Hjemme på perm..

minnimor

Flørter med forumet
Hei jenter![:D] (savna dere vettu..)
I dag fikk jeg glad nyheten og er nå vel hjemme på perm fra OBS posten på Ullevål *super hæppy* Får være hjemme om formen holder seg som den er nå til torsdag!
Kort fortalt : var på helt vanlig kontroll hos jm på fredag, hadde da som vanlig noe vann i kroppen, men også høyt blodtrykk (undertrykk) og prinsen min hadde ikke vokst noe den siste perioden - disse tinga sammen gjorde at jm ville at vi skulle ta flere prøver osv..
Så når vi hadde gjort det var det rett inn, da var undertrykket for høyt..samt diverse andre faktorer.
Jeg fikk diagnosen kraftig svangerskapsforgitning da, så de trodde junior skulle bli tatt med ks pga min helse. Men jeg følte meg ikke spes syk og det var det "skumle" syns jeg..
Men helgen på sykehus og masse ro har ført til en stabil utvikling, jeg og junior er ikke i fare.
Skal inn torsdag for nye prøver og Ul, etc..
Morkaka reagerer bare plutselig på denne saken i magen, og kan bli "gnien" på maten og sette kroppen min i ulaget, jeg skal nå bare ta livet med ro til prisen komme! uansett..
jeg blir sannsynlig satt i gang i løpet av neste uke. Både gruer meg og gleder meg!

Takk for mange fine tanker og hilsner jenter! Helt rørt av dere[;)]

Mafiaflikcor - jeg er klar for is![8D]

Klems i luften til dere alle!

Jepp, nå er det ikke lenge før... thi hi...
jeg slipper å gå hele tida ut for junior var klar for å kose med mamman sin[;)]

Dæger'n det har visst skjedd litt av hvert!!
Godt å høre at de har passet på deg på sykehuset og at du har det bra.
Blir spennende neste uke da!!

Klem på nesen[:D]

Så fint alt går bra med deg! Blir redd jeg ass når du sier det med att du ikke følte deg så dårlig. Fikk selv beskjed forrige uke ta det med ro da jeg har har høyt ødem og økende blodtrykk. Spent sjekke ting hos jordmor på onsdag..

Ta det kjempepent du og kose deg med ting og tang hjemme[:)]

I will, detta kom som lyn fra klar himmel... pass på deg selv, du har jo samme symtomer som meg..

Hei snuppa..

Har tenkt så mye på deg.. Godt å høre fra deg og at det går såpass bra..

Du er kjempe tøff. Stå på..[;)][;)]

Klem

Så deilig det må være å få komme hjem igjen!!Godt å høre at det har stabilisert seg og at dere blir tatt godt vare på!!  Snart er du mamma- så spennende! Lykke til videre [:)][:)]

Åj, Lykke Til..... [:D]

Så godt å høre at alt er bra med dere.
Men en kan jo håpe på at nurket kommer snart så trenger du ikke å tenke mere på svangerskapsforgifting[:)]

Så godt å høre fra deg igjen minnimor [:)] Har tenkt sånn på deg disse dagene at jeg tror jeg nesten har blitt sprø [:)]
Godt å høre at alt nå står bra til med deg og lille prinsen. Velkommen hjem igjen. Kanskje vi sees på onsdagen da. Du MÅ i alle fall passe på deg selv og ikke streesse for mye. Så får du heller overraske oss med ditt blide nærvær om du er i form [:)][:)][:)]

Takk alle sammen!
Jeg er i fin form, men det murrer bra nå - kanskje man slipper å bli satt i gang *ler*
det hadde vært noe det! juhuuu!

Ååå, det er godt å høre at det er bra med dere minnimor!!
Blir litt skremt innimellom, syns det er skummelt med svangerskapsforgiftning jeg...
Kjempe godt å høre at det er i orden, og dere blir tatt godt vare på!

Dette går bra, skjønner at du både gruer og gleder deg! Er ikke lenge igjen nå![;)]

ORIGINAL: minnimor

Takk alle sammen!
Jeg er i fin form, men det murrer bra nå - kanskje man slipper å bli satt i gang *ler*
det hadde vært noe det! juhuuu!

Håper det skjer noe snart og at du slipper å settes igang...[;)]
Heier på deg snuppa..

KLem

Back
Topp