Hjemme på perm!

Hanne79

Elsker forumet
Heisann!

Ville bare stikke innom og si hei til alle sammen og TUSEN TAKK for alle gratulasjoner. Har perm i natt slik at jeg får sove hjemme for første gang på over en uke!!! Kan nesten ikke vente til å legge meg i senga.... Eneste er at jeg syns det er såååå trist å reise fra jentene mine på sykehuset

Ellers har jentene det flott! De sank ned til 1600 gr på mandag, men i dag er gått opp igjen til 1700 og 1800 gr. Så dette går rette veien Jeg pumper for harde livet, strevde litt med å komme i gang, men nå tømmer jeg 100 ml på hvert bryst hver 4. time!!! Godt over dobbelt så mye som jentene trenger, så her blir det frysevarer [:D]

Jeg skal komme med en god og lang oppdatering om fødselen min, og barselstiden på Haukeland (som var knalltøff ) .Men akkurat nå vil jeg bare legge meg i sengen min med mannen min, og SOVE!!

Klem Hanne79

så godt å høre at jentende dine har det fint!!
skjønner godt det er fælt å reise fra dem, men jeg håper inndelig at du får den søvnen du sårt trenger.
så flott at du har mye melk.. du er kjempeflink syns jeg!! all skryt til deg!![:)]
en stor klem fra meg!

Så gøy å høre at alt er bra med dere [:D]
Er det lenge til du får de med deg hjem???
Masse lykke til.

Hei!
Kjempegøy at du kommer innom oss Hanne!! Og det må nok være litt "rart" å måtte sove hjemme uten jentene! Men da får du i alle fall sovet veldig godt uten å uroe deg for de er jo i gode hender!
Kos deg med familien din!

Back
Topp