Hjemme med barn og gravid

baby22021

Forelsket i forumet
Dere som er hjemme med barn og gravide, hvordan er formen og hvordan klarer dere holde ut hverdagen?
Her er kvalmen kommet for fullt. Ganske vanskelig å være hjemme med en 1åring og være så dårlig.. Noen tips??
 
Jeg er på ferie med tvillingene våre på 3 år, er ikke kommet så langt enda at kvalmen har begynt (4+4), men blir veldig sliten og er en del øm i magen.
Har ikke så mange tips egentlig, men kanskje allierer deg med partner for litt fritid i løpet av dagen.
 
Dere som er hjemme med barn og gravide, hvordan er formen og hvordan klarer dere holde ut hverdagen?
Her er kvalmen kommet for fullt. Ganske vanskelig å være hjemme med en 1åring og være så dårlig.. Noen tips??
I feel you! Kvalmen er her for fullt (6+2), idag kastet jeg opp for første gang i dette svangerskapet. Formen er aller verst på dagtid... men det som hjelper litt for min del er å spise lite og ofte...å det hjelper faktisk å ha noe å gjøre... blir jeg liggende på sofaen hele dagen blir formen bare verre :eek:
Nå har barnet vårt ferie fra bhg, men samboer har også ferie, så han tar seg heldigvis mye av henne på dagtid værtfall...
Men denne kvalme tilværelsen er veldig tung, og jeg ser mørkt på tiden fremover :/
 
I feel you! Kvalmen er her for fullt (6+2), idag kastet jeg opp for første gang i dette svangerskapet. Formen er aller verst på dagtid... men det som hjelper litt for min del er å spise lite og ofte...å det hjelper faktisk å ha noe å gjøre... blir jeg liggende på sofaen hele dagen blir formen bare verre :eek:
Nå har barnet vårt ferie fra bhg, men samboer har også ferie, så han tar seg heldigvis mye av henne på dagtid værtfall...
Men denne kvalme tilværelsen er veldig tung, og jeg ser mørkt på tiden fremover :/
Huff ja, her er også kvalmen kommet for fullt, og er hjemme alene med 1åringen frem til August nå.. vet ikke hvordan dette skal gå :confused:
 
Har ingen andre tips enn å senke forventningene til seg selv og gjøre det beste ut i fra forutsetningene og formen . Men føler med deg, det er vanskelig. Mannen begynner på jobb i morgen og jeg gruer meg til å Være alene med 3åringen. Jeg klarer ikke være nok tilstede og «på» og er redd for at jeg skal bli irritabel og «urettferdig».... De siste dagane har jeg måtte lagt meg litt på ettermiddagen fordi kvalmen har vært så intens, selv om pappaen stiller opp og er aktiv blir hun bekymret for meg fordi hun merker jeg ikke er meg selv.. Ikke gøy. Jeg må nok senke kraven for dagen og prøve å lage kos av å være inne/ute i hagen..
 
Back
Topp