Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you! Kvalmen er her for fullt (6+2), idag kastet jeg opp for første gang i dette svangerskapet. Formen er aller verst på dagtid... men det som hjelper litt for min del er å spise lite og ofte...å det hjelper faktisk å ha noe å gjøre... blir jeg liggende på sofaen hele dagen blir formen bare verreDere som er hjemme med barn og gravide, hvordan er formen og hvordan klarer dere holde ut hverdagen?
Her er kvalmen kommet for fullt. Ganske vanskelig å være hjemme med en 1åring og være så dårlig.. Noen tips??
Huff ja, her er også kvalmen kommet for fullt, og er hjemme alene med 1åringen frem til August nå.. vet ikke hvordan dette skal gåI feel you! Kvalmen er her for fullt (6+2), idag kastet jeg opp for første gang i dette svangerskapet. Formen er aller verst på dagtid... men det som hjelper litt for min del er å spise lite og ofte...å det hjelper faktisk å ha noe å gjøre... blir jeg liggende på sofaen hele dagen blir formen bare verre
Nå har barnet vårt ferie fra bhg, men samboer har også ferie, så han tar seg heldigvis mye av henne på dagtid værtfall...
Men denne kvalme tilværelsen er veldig tung, og jeg ser mørkt på tiden fremover :/
Åååh, det høres tungt ut! Får håpe formen blir bedre snart, slik at dagene blir litt lettere å holde utHuff ja, her er også kvalmen kommet for fullt, og er hjemme alene med 1åringen frem til August nå.. vet ikke hvordan dette skal gå