Hjemme med adrian

C78

Glad i forumet
Oi, ser at det har skjedd masse her mens jeg har vært borte. Mye å lese gjennom...thihi.
Alt går veldig bra med den nye familien på 3, alt er fremdeles veldig surrealistisk. Man er sliten, men samtidig ganske giret. Har hatt besøk hver dag no, og merker at man blir veldig sliten av det. Alle vil ha en bit av den nye gutten, og det er forståelig.
Han er veldig snill, og sover masse hele tiden. Har dessverre en tendens til å ville suge mer melk om natten, og dagen vil han ikke alltid suge så lenge. Men det er jo et luksusprboblem, så skal ikke klage. [:D]

Fødselen skjedde skremmendes fort, han var bare ute 1 time etter vi ankom sykehuset. Jordmødrene var ganske sjokket. På tlf. mente de at jeg hadde kynnere mellom riene, og at jeg kunne holde meg hjemme (????). Men alt gikk heldigvis bra....

Gled dere masse allesammen, og sørg for å hvile masse no før det kommer et nurk til verden.

Obs. flere bilder lenger nede. Han blir skjønnere for hver dag som går.

Velkommen masse tilbake...
Så flott at det gikk fort å greit til deg...
Ja her er det mye som skjer om dagene... [:D]

Godt at alt gikk bra og at du nå er hjemme med prinsen din[:D] Nå er det bare oss andre igjen[:D] Nyyydelig var han...og seff håper man på nye bilder...MASSE bilder[;)] 

Gratulerer og velkommen hjem!  Oioi, så søt han er!!![:)]

Kan tenke med at det blir en veldig uvirkelig følelse de første dagene etter at man har kommet hjem med den lille..[:)] Gleder meg utrolig mye til jeg selv får oppleve det (om ikke altfor mange dager håper jeg jo da...[:D])!

Gratulerer kjempe masse med gutten din

Gleder oss til å se bildet [:D]

Et bilde til, klarte ikke legge flere bilder inn i samme innlegg.

På vei hjem fra sykehuset i en drakt str. 64. he, he...
Første kjøretur.

Gratulerer så mye igjen med den vakre  prinsen[:D]

Flott å høre at det gikk bra og at dere nå er hjemme med prinsen[:D]

Ååå, så herlige bilder da

ORIGINAL: C78

Første kjøretur.

næmen... se på han a!  så nydelig :)))
Gratulerer igjen så masse [:D]

ORIGINAL: Sneipelur

Han er kjempe nydelig.Med masse hår på hodet Har hørt at om mor har masse halsbrann får ungen mye hår på hodet. Stemmer det?

Kan ikke si at det stemmer på meg nei. Hadde veldig lite halsbrann.[:D]

Første kjøretur.

Så nydelig

Blei helt dårlig jeg nå...

jeg og vil ha ut baby...

Å så søt. dere må kose dere masse[:)][:)][:)]

ORIGINAL: mini3286

Første kjøretur.

Så nydelig

Blei helt dårlig jeg nå...

jeg og vil ha ut baby...

*verpesyk jeg*

å så søt,gratulerer med gutten[:D]

Han er kjempenydelig!Gratulerer så mye nok en gang![:D]

så herlig han er da!! [:)][:)][:)] gratulerer igjen!!!

Gratulerer så mye med lille Adrian!!!

Han var jo bare kjempe nydelig!!!!

Ååå, gratulerer så masse med en helt nydelig liten gutt!! Veldig flott navn han har fått også!! [;)] (det er det min lille 3 åring heter) [:D] Gleder meg masse til å få ut vår lille baby også nå.... 

Back
Topp