miss82
Forelsket i forumet
Da var jeg hjemme igje med gullet, eller vi kom hjem på fredag kveld, men alt har gått i ett siden da så jeg har ikke fått vært her inne. Det hele gikk veldig bra. startet med svake rier ca kl 05.00 mandag morgen, syntes alt gikk sakte fram til kl. 16.00( takene var vonde, men ikke vonde nok syntes jeg), kl. 17.30 bestemte jeg meg for at nå fikk vi reise så jeg kunne få noe smertestillende. Kjente på pressrier i bilen, vi fikk parkerty å gikk til den inngangen vi vanligvis bruker, men den var stengt! Fikk smålig panikk da der jeg gikk å holdt igjen presset. Fant en annen inngang, men jeg kjente meg ikke igjen, men sambo var rolig og fant ut hvor vi skulle gå. Da vi endelig kom inn på føden var det ingen hvitkledde å se, jeg visste snart ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, sambo fikk huka tak i ei som egentlig undersøkte en annen å sa at vi måtte ha hjelp med en gang! Kl. seks la jeg meg på senga på fødestua, jordmor sjekka åpning, som var 10 cm. kl. kvart over seks tok hun vannet og 18.41 var lille gullet ute:)
Det var en kjempe fin fødsel, men en helt fantastisk jordmor, og lille venn skåret 10 av 10 på Apgar :)
Jeg føler det faktisk litt vemodig at magen er borte... jeg vet at tiden framover kommer til å gå så altfor fort, Gullet kommer til å bli så fort stor... Vi må ta godt vare på denne første tiden:)
Det var en kjempe fin fødsel, men en helt fantastisk jordmor, og lille venn skåret 10 av 10 på Apgar :)
Jeg føler det faktisk litt vemodig at magen er borte... jeg vet at tiden framover kommer til å gå så altfor fort, Gullet kommer til å bli så fort stor... Vi må ta godt vare på denne første tiden:)


