hjemme igjen.

lillemolla

Gift med forumet
da er ferien snart over.har shoppa masse klær og sko til barnehagestart.Robin fikk 4 tenner når vi var borte så nå har han hele 15 tenner.[:)].nå igjenstår det masse vasking og tørking av klær og samt merking.har enda ikke kjøpt parkdress så det må jeg snart ordne.
håper sola kommer igjen her snart.dritkaldt er det.[:'(]

Velkommen hjem igjen[:D]

Det er ikke akkurat sommervær her heller, sommeren hadde vi i juni[:)]

Det er mye arbeid før barnehagestart med merking ol. Jeg har masse jeg ikke har merket ennå jeg[:o] Må nok ta strykjernet fatt før ferien er over jeg også[8|]

Hei lillemolla, velkommen tilbake. Har vært fryktelig stille her i det siste ja.

Vi har snart hatt 3 ukers ferie, og vi kunne absolutt vært mer heldig med været, føler ikke at det har vært SOMMERferie akkurat... Var OK vær i går, men det var også alt!

hei,  velkommen tilbake, alle som har vært på ferie. 
 Ja, du sier noe; merkelapper på klærne har jeg helt glemt, noen som har tips til hvor man kan kjøpe sånne som man stryker på? parkdress mangler Tiril også, for se om vi får kjøpt på lørdag, da skal vi ta oss en dagstur til Trondheim. Tips mottas med takk!

Hun starter i bhg. 16 august. hvor mange dager blir satt av til å bli kjent og hvor mange dager fri fra jobb har man krav på; en eller to?

Welcome back snuppi!![:D][:D][:D]

Vi hadde vaskemaskin på hytta, så vaska neste alt dagen før vi returnerte..hehe, så vi kom hjem med en liten pose med skitneklær![8|][8D]

ORIGINAL: snosa

Ja, du sier noe; merkelapper på klærne har jeg helt glemt, noen som har tips til hvor man kan kjøpe sånne som man stryker på? parkdress mangler Tiril også, for se om vi får kjøpt på lørdag, da skal vi ta oss en dagstur til Trondheim. Tips mottas med takk!

Hun starter i bhg. 16 august. hvor mange dager blir satt av til å bli kjent og hvor mange dager fri fra jobb har man krav på; en eller to?

De merkelappene jeg har (og som vi anbefaler i bhg) heter askeladden navnelapper. Jeg prøvde å finne link til deg, men jeg fikk ikke opp siden.[:@]

Gaute har reima parkdress. Den er helt super. Den er romslig, har godt strekk i armer og bein, og klaff over glidelåset. Hetta er avtagbar også. (bare noen ting du burde se etter) Vindtett og vanntett også selvfølgelig[:D]

Du har krav på 3 dager fra arbeid under tilvenning, men de fleste bruker ikke alle dagene.

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: camika

ORIGINAL: snosa

De merkelappene jeg har (og som vi anbefaler i bhg) heter askeladden navnelapper. Jeg prøvde å finne link til deg, men jeg fikk ikke opp siden.[:@]

Gaute har reima parkdress. Den er helt super. Den er romslig, har godt strekk i armer og bein, og klaff over glidelåset. Hetta er avtagbar også. (bare noen ting du burde se etter) Vindtett og vanntett også selvfølgelig[:D]

Du har krav på 3 dager fra arbeid under tilvenning, men de fleste bruker ikke alle dagene.

Ja er linken jeg har henvist til.[:D]
De har problemer med serveren sin nå om dagen.
Er sikkert mange som bestiller derifra om dagen, så de detter ned eller noe.

Enda en fordel med å få tidlig plass i barnehagen![:D]

så da var du og tilbake.. velkommen sier jeg[:)]
gøy du har fått shoppa så masse!!

jeg kan si jeg er kjempefornøyd (til nå iallefall) med parkdressen jeg kjøpte på coop: Helly Hansen, tynn sort og blå.. ikke så mange plasser de har de ennå da.. men du kan jo se!! kosta 350 kr (koster egentlig 699)
kjøpte den litt stor, men skrikken i livet kan strammes inn så ikke de "sagger" så masse, så denna passer han nok til våren igjen og.. og med ulldress under i vinter. passe strikk i armer og bein. ikke vært våt igjennom til nå!!

Hei ! Velkommen tilbake !
Artig å shoppe litt . Godt å få alt i hus før barnehagestart, tenker eg.
Eg var i dag og kjøpte støvler til Othelia , ho hadde litt problemer med å gå i dei , så ho må øve litt inne først !!!![;)]

Back
Topp