Hjemme igjen

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Da var vi hjemme igjen etter en liten uke på hytten. Nå ligger det hauger av klær på gulvet som skal vaskes. Mini har akkurat sovnet så må vel få ræven i gir, selvom jeg har mest lyst til å bare gå å legge meg...

Har dere hatt en fin helg? :)

Da var vi hjemme igjen etter en liten uke på hytten. Nå ligger det hauger av klær på gulvet som skal vaskes. Mini har akkurat sovnet så må vel få ræven i gir, selvom jeg har mest lyst til å bare gå å legge meg...

Har dere hatt en fin helg? :)
Så hyggelig! Ikke klesvasken altså ;-) vi har hatt en rolig helg hjemme. Mannen pusser opp hus og jeg har tatt det med ro grunnet tær. Blitt en del husarbeid da:-)

Så koselig med hyttetur! :)

Vi har hatt en stille og rolig helg, i grunn. Har vært fantastisk vær den siste uken, så jeg har vasket klær til den store gullmedaljen. Har vel tøy fra ca 10 maskiner liggende oppe som må brettes og legges bort. Det er så kjeeeedelig. :P

Godt å høre jeg ikke er alene om klesvasken! Vi har hatt overnattingsbesøk i helgen... Nok en maskin med klær-sengtøy! Haha, men gøy det altså :) fiin helg!

Ja er ikke tøybretting festlig? Hehe. Og hvertfall når haugen bare vokser og vokser. :(

På fredag fikk vi plutselig besøk av pappa med frue, de hadde kjøpt seg hoppåtur til syden og skulle reise herfra:) på lørdag kjørte jeg de til flyplassen og så var vi på lunsj hos noen kolleger av fruen.. Resten av dagen tilbrakte jeg i en trøtt døs på sofaen og la meg tidlig! I dag har vi ryddet og vasket hus og fått besøk som skal være noen dager! Koselig!!(og så har jeg drukket alt for mange kaffe fra den nye kaffemaskina :P)

Back
Topp