Hjemme igjen!!

monicabebe

Forumet er livet
Hallois alle sammen!

Nå er jeg tilbake fra det store utland. Jeg hadde det helt nyyyydelig i Egypt!

Jeg har badet, spist, lest og kost meg med mannen!! Og jeg fikk en ny lidenskap på turen. nemlig å snorkle...det var som å putte hodet i et akvarium, og bare såååå fantastisk!

vel, noe klokere på min egen syklus er jeg ikke. Har ikke sett snurten av tanta, og gravitestene er negative. Må ringe gynokologen for å sjekke om noe kan gjøres nå!

Glad for å være tilbake hos dere også. Måtte bvare kjapt innom nå, men kommer tilbake hit i kveld!!

Klem, M

Velkommen tilbake! Var dere i sharm el sheik eller? Der var vi i fjor høst.. Snorklet og dykket vi også.. Helt utrolig! Kunne nesten ta på fiskene [:)]
På søndag drar vi til Tenerife, men det blir vel dårlig med dykking nå.. he he.

Bra dere hadde en vellykket tur da [:D]

Velkommen tilbake! Kjekt at du har hatt det fint! Snorkling e gøy det!

Velkommen hjem! Godt å høre at du har hatt det bra [:D]

Velkommen tilbake! Det har vært stille uten deg! Jeg har forresten prøvd å snorkle i Thailand en gang, og det gikk ikke så bra! Skrek da jeg så en fisk, og da fikk jeg selvfølgelig munnen fullt av saltvann! Fisker er fine de, så lenge de er i akvarium...[;)]

Velkommen tilbake![:D] Godt å høre at du har kooset deg![:D] *misunnelig*[;)]

Velkommen tilbake, godt å høre at du hadde en koselig tur da[:)]

Velkommen tilbake igjen da [:)]
Misunner oss jo ikke noe særlig mener jeg...

Takk for alle velkommen-tilbake-meldingene jeg har fått!

Hadde er herlig uke i Sharm el Sheikh......SÅÅÅÅÅ deilig! Og nå har jeg en stygg brunfarge dere alle kan misunne, hehehe!

Ringte forresten gynokologen i stad, og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente i et år før de kunne gjøre noe med syklusen min. Er ikke det litt rart? vet at man må prøve et år før man kan utredes, men jeg vil jo bare ha orden på syklusen min. Er jo ikke noen vits å prøve et år når syklusen ikke er lage....jaja, hun på kontoret sa at jeg kunne ha El selv om jeg ikke har mensen, men det høres litt rart ut synes jeg!!

Er frustrert altså!!!! Godt å ha dere her!

M

Oj...ja det er jo godt å vite, for jeg har på en måte trodd at jeg HELT sikkert ikke hadde EL siden jeg ikke har blødninger...

Hurra! Da er det jo mulig å bli gravid uansett da...kjekt å vite. Takk! Takk!!

M

Jeg hadde ikke mensen på over ett år pga av p-sprøyte, men var hos gynekolog noen mnd etter at jeg slutta med sprøyta. Han sa at det kom til å ta laaang tid før mensen kom, men han så masse egg i egglederne! Men jeg ble faktisk ikke gravid da før enn etter at mensen såvidt hadde vist seg, men du har en mulighet iallefall [:D]

godt å ha deg tilbake.[:)]

Back
Topp