Hjemme igjen (perm)

Linni

Forumet er livet
VIP
Hei hei jenter.
Tusen takk for alle hilsene [:D]
Men var jo ikke gøy å komme tilbake her å lese hva som skjer med Jannicke [:(]

Jeg håpet at vi skulle komme hjem dagen etter men når vi var på legeundersøkelsen så fikk ikke en helt så godt nyhet. Først var det den legen som sa at sønnen vår skulle dø vi skulle til og når vi kommer inn og han se på henne så slenger han rett i tryne på oss at Stine Louise mangler en del ben rundt frontanellen bak i hode og at vi må på 3D nyfødtavd. (der som vi var 10 uker med Ole Martin)
Martin (min mann) svarer han spydig om hvordan han er og da fikk vi ikke vite en dritt hva som kunne skje med lille jenta vår.
Vi går ned å får snakke med barnelegene som er der nede og de er kjempe koslige. Men de har aldri opplevd dette før. Så var det ul på hode, rønken og MR i går. Den ble ikke bra så vi skal inn i morgen å prøve å ta en ny. Hva framtiden vil bringe oss vet vi ikke helt enda men utifra ul så har hun ikke noen skade i hjernen. Vi har han ene men skulle det vise seg hun og skulle få så klarer vi det og [:D]
Her er det et bilde av henne.
Klem Linni [;)]

Hei og velkommen tilbake.
Får håpe alle prøvesvarene gir ett bra resultat da.

Gratulerer med nydelig jente! [:)][:)]

Så skjønn hun er Linni[:)]

Også vil jeg bare ønske dere lykke til på undersøkelsen i morra, håper det går bra[:)]

klem

Det var ikke koselig og høre. Håper alt ordner seg for dere og at den nydelige jenta får komme med dere hjem.
Klem

VELKOMMEN HJEM :)

Å helledussen så flott hun var! Har du ingen detaljer til oss om hvordan det gikk? Husker jo hvor redd du var.. Er så glad for at alt gikk bra! Krysser fingrene for at alle prøvene viser positive reultater.. Vil i tillegg minne dere på at det er fritt sykehusvalg i Norge så om dere føler at dere får dårlig behandling så ring et sykehus med bedre kompetanse på dette feltet! Masse klemmer fra Linda..

Skal skrive en engen under fødsel på hvordan det var. Slutten var litt har men det var en kjempe stor opplevelse. Kunne fint ha gjort det igjen [:D]
Så dette skal du og klare fint lindaen [;)] få deg masse lysgass den var god [:D] hi hi hi

nydeli jente!!
håper du får positivt svar på prøvane..
lykke til!!

Hehe.. Jeg tar deg på ditt ord! Når jeg kommer inn på føden er det første jeg roper: Jeg skal ha lystgass, for det har Linni sagt!! [8D] Så bra at alt gikk greit.. Stolt av deg for at du gjorde det[:)] Idag var vi faktisk hos jordmor nummer 165 (5 hvertfall) å vet du hva? Hun tok oss på alvor!!! Jeg svever idag jeg[:D] Oslo plaza blei liksom bare løfta av skuldrene mine!! Satt oss opp på masse timer hos henne slik at vi skulle få pratet skikkelig ut om alt.. Herlig dame! Hun fikk så morsfølelse sa hun, "du er jo yngre enn sønnen min, MÅ jo bare passe ekstra godt på deg".. Hehe.. [:)]

Gratulerer med ei nydelig datter, Linni!

Håper dere får positive svar på prøvene.

Varme hilsener fra Monica

Gratulerer med den nydelige prinsessa og velkommen hjem til oss på babyverden igjen. [;)]
Håper alt går bra på undersøkelsen.

Gratulasjonsklemmer fra meg![:)]

for en nydelig jente du har fått Linni!![:)]
håper alle prøver er bra!!
hvor stor var hun?.. er ikke sikker på at jeg har fått med meg det jeg[8|]
Gratulerer så mye!!

Så nydelig ho er,Linni!! Gratulerer så mye [:D] Dere er utrolig sterke og tøffe,men jeg håper inderlig at jenta deres er frisk- det må vel bli nok for dere også en gang.. [8|]
Krysser fingrer og tær for at alt er i orden med Stine Louise- nydelig navn forresten [:D]

Gratulerer så mye med ei nydelig prinsesse...
håper dere får gode resultater på prøvene[:)]
lykke til...
klem

Gratulere me den lille prinsessa, håpe alle prøvan går bra!!

Åhh så nydelig hun var...Gratulere så masse...Håper alt er fint på prøvene..Dere har vel hatt nok vil jeg si..

Gratulerer så mye med den lille prinsessen.

Håper alle testene der får tilbake er slik dere vil ha dem.

Lykke til. TVI TVI

Gratulerer med en nyyydelig liten pike Linni[:D] Håper dere får positive svar på prøvene!Skal krysse fingrene,jeg![;)]

Stor klem fra meg[:)]

Nydlige jente, Linni [:)]
Lykke til med testene, tvi tvi, dette går bra [:)]

Gratulerer med ei så nydelig jente. Ho var bare kjempe søt. Det var et fint bilde du hadde med storebror og lillesøster. Håper at prøvene blir bra da. Lykke til.

Back
Topp