Badeand*
Forumet er livet
Da var vi endelig hjemme fra sykehuset! Det var godt! Fødselen gikk kjempebra!!
De tok vannet fredag morgen, og satte meg på drypp ikke lenge etterpå. Riene begynte i halv elleve tiden. De kom mer regelmessig etter et par timer og ble ganske så vonde etterhvert, men tiden gikk kjempefort!
Jeg måtte ha epidural, og jeg må bare si: Takk til den som fant opp epidural!!!!
[:D]
Akuratt når hans atte epiduralen så begynte pressriene, og da tok det 1 time og 15 min så "ploppet" hun ut! [:D] Jeg hadde en helt fantastisk jordmor og barnepleier som var tilstede under fødselen, og sitter igjen med kun gode minner! Siden jeg fikk epidural, så var jeg veldig blir og grei å ha med å gjøre mellom riene, så vi skravlet og lo! [:D]
Plutselig var Emma Linnea ute og hun ble lagt direkte opp på brystet mitt.
Hun var ganske blålilla, og det tok bare få sekunder så begynte hun å gurgle og gråte! Aldri har jeg vært så lettet i hele mitt liv, og morskjærligheten og morsfølelsen sto rett om hjørnet!
Nå ligger hun på armen til pappaen sin i sofaen og koser seg masse!
Hun er verdens skjønneste skapning!
Bilde kommer snart
De tok vannet fredag morgen, og satte meg på drypp ikke lenge etterpå. Riene begynte i halv elleve tiden. De kom mer regelmessig etter et par timer og ble ganske så vonde etterhvert, men tiden gikk kjempefort!
Jeg måtte ha epidural, og jeg må bare si: Takk til den som fant opp epidural!!!!
[:D] Akuratt når hans atte epiduralen så begynte pressriene, og da tok det 1 time og 15 min så "ploppet" hun ut! [:D] Jeg hadde en helt fantastisk jordmor og barnepleier som var tilstede under fødselen, og sitter igjen med kun gode minner! Siden jeg fikk epidural, så var jeg veldig blir og grei å ha med å gjøre mellom riene, så vi skravlet og lo! [:D]
Plutselig var Emma Linnea ute og hun ble lagt direkte opp på brystet mitt.
Hun var ganske blålilla, og det tok bare få sekunder så begynte hun å gurgle og gråte! Aldri har jeg vært så lettet i hele mitt liv, og morskjærligheten og morsfølelsen sto rett om hjørnet!
Nå ligger hun på armen til pappaen sin i sofaen og koser seg masse!
Hun er verdens skjønneste skapning!
Bilde kommer snart