Hjemme igjen! Med masse gode minner!

Badeand*

Forumet er livet
Da var vi endelig hjemme fra sykehuset! Det var godt! Fødselen gikk kjempebra!!
De tok vannet fredag morgen, og satte meg på drypp ikke lenge etterpå. Riene begynte i halv elleve tiden. De kom mer regelmessig etter et par timer og ble ganske så vonde etterhvert, men tiden gikk kjempefort!
Jeg måtte ha epidural, og jeg må bare si: Takk til den som fant opp epidural!!!!  [:D] 
Akuratt når hans atte epiduralen så begynte pressriene, og da tok det 1 time og 15 min så "ploppet" hun ut! [:D] Jeg hadde en helt fantastisk jordmor og barnepleier som var tilstede under fødselen, og sitter igjen med kun gode minner! Siden jeg fikk epidural, så var jeg veldig blir og grei å ha med å gjøre mellom riene, så vi skravlet og lo! [:D]

Plutselig var Emma Linnea ute og hun ble lagt direkte opp på brystet mitt.
Hun var ganske blålilla, og det tok bare få sekunder så begynte hun å gurgle og gråte! Aldri har jeg vært så lettet i hele mitt liv, og morskjærligheten og morsfølelsen sto rett om hjørnet!

Nå ligger  hun på armen til pappaen sin i sofaen og koser seg masse!
Hun er verdens skjønneste skapning!

Bilde kommer snart

gratulerer så masse med jenta..[:D][:D] 

håper jeg sitter å smiler etter min fødsel også[:)]

Gratlere så mye. Bra at du har bare gode inner fra fødselen, håper jeg får det samme..[:)] koz dere masse

Så fantastisk!
Gratulerer så mye!!! 
Kanskje vi andre kan kopiere din fødsel? hm......

Kos dere nå!!!

BKA

velkommen hjem!! så fint at fødselen jikk så bra![:D][:D]

Kjempe flott!
Jeg har hundre tusen spørsmål til deg, men jeg regner med vi kan ta det 'live' om noen dager [:D]
- på trilletur f.eks!!!!

Da vet jeg at jeg ikke skal besøke deg på Ahus i morgen.... hm.... du sniker deg ut rett før jeg kommer inn ja...

hehe ja jeg sniker meg ut vet du [:D] men vi må ta en trilltur når du er på bena igjen [:D] 

Jeg har alle intensjoner om å være raskt på bena!
Går ammingen bra?
(du har vel melk så det holder....?)

Amminga går fint den. Hun er litt kranglete noen ganger når hun ikke får det helt til [:D] Men melk har jeg nok av! [:D]

Gartulerer så masse...Så bra at alt gikk så flott og at dere alle har et veldig godt minne...

Jeg er kjempemisunnelig på deg...tihi...Kose dere masse med den lille Prinsessa deres...

Jeg synes du har vært kjempe flink..[:D]

Gleder meg til det er min tur...

Er veldig glad for å kunne legge ut på forumet at jeg har hatt en god opplevelse! Savnet gode historier når  jeg skulle føde!

Back
Topp