hjemme hårfarging!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Å nå ble jeg litt irritert, jeg er egentlig blond men har farget håret mørkt i maaange år, å nå hadde jeg lyst til å bli blond igjen, å så så jeg reklame for en sånn ny hårfarge som farget håret lyst selv om det var brunt..
Så jeg kjøpte den i dag men da jeg kom hjem så jeg at den ikke skulle brukes om håret var farget fra før?!ÅÅÅÅ!!!!

Hva skjer da lissm om jeg bruker den??Detter håret av?Eller funker det bare ikke?![:D][:D]

Oransj er da kult det er det ikke?![:D]haha
Nei men jeg kan vel kanskje eventuelt bruke den for å bli lys da å så farge det i en finere farge etterpå?!
Jada jeg vet jeg burde gå til frisør men jeg har jo alltid tro at jeg klarer å fikse selv[:D][8D]

Jeg brukte depend hårbleikingen... Det var noen sterke saker! Stripet håret og ble lys[8D]

samme problem har jeg.
farga med lys farge men håret er like brunt[8D] og jeg vil ikke bli appelsin på huet[8D]

kan frisøren farge håret mitt lyst igjen??
tar de først avfarging?? eller hva gjør de? jeg har farget mørkebrunt hår nå.

ORIGINAL: *Prinsessa

samme problem har jeg.
farga med lys farge men håret er like brunt[8D] og jeg vil ikke bli appelsin på huet[8D]

Prøvde du å farge det eller bleike det? [8D]

Om du har brunt hår, og kjøper ei lys hårfarge, så vil det ikke skje så veldig mye.
Du må bruke bleiking for å få vekk de mørke pigmentene.

ORIGINAL: Kattekvinnen

samme problem har jeg.

Om du har brunt hår, og kjøper ei lys hårfarge, så vil det ikke skje så veldig mye.

tror jeg dropper å bleike det, da blir det gult eller gul/oransj.
 jeg måtte ha brukt vanlig farge jeg da siden det ikke ble forandring. hadde en pakke stående så jeg bare tok den.[8D]
men kan frisørene få meg blond vanlig blond lissom? ikke sånn gul, kanskje ikke helt platina heller...

samme problem har jeg.

jeg måtte ha brukt vanlig farge jeg da siden det ikke ble forandring. hadde en pakke stående så jeg bare tok den.[8D]
men kan frisørene få meg blond vanlig blond lissom? ikke sånn gul, kanskje ikke helt platina heller...

Ja, frisøren kan få det helt lyst, men neppe på en dag, må nok flere stripinger (blir mye finere enn å helbleike) og sånt til. Meeen, er ikke sikkert at kvaliteten på håret ditt er noe særlig når du har fått det lyst, sliter jo som f.. å få det helt lyst etter det har vært mørkt. Så du kan risikere å få "tyggishår"..[&:]

ORIGINAL: Senator Malin

samme problem har jeg.

Det klarer de hvert år hos meg ihvertfall. Og da går jeg fra mørkt brunt hår med både lilla og rødskjær i [:)]

Du må ha et skikkelig slitesterkt hår, Malin [:D] Det ser så fint og glatt ut, og det er det ikke så veeeldig mange som kan skryte av etter å hatt mye kjemisk oppi der [8D]

Hvis du vil bli blondinne igjen ville jeg kanskje spandert på meg frisør...
Jeg er blondinne og farget også håret mørkt i flere år, så ville jeg ha tilbake min egen farge, gjorde dette hjemme.. masse avfarging og dritt.. jeg så ikke ut!!! Klarte aldri å få det naturlig.. så jeg så ut som en dust helt til håret vokste helt ut.. Jeg var hoppende glad den dagen jeg ENDELIG kunne klippe av de siste lokkene med farge... ALDRI mer hårfarge på meg!! [:-]

håret mitt får brunfarge vær høst. kan ikke ha brunt om sommern da sola bleker det sånn.
og blond klarer jeg¨også å bli og håret er greit.

men jegvil ha en litt lysere blond...ikke sånn gul aktig lissom så derfor tenkte jeg at det var lurest med frisør.

å vær gang jeg går til frisør så ender det med striper. jeg blir alltid fornøyd[:)] men lurte litt på helfarging...bruker ikke frisørene detlenger eller??

*sorry mellomrom tasten funker ikke helt når man har barn i huset*

Bare en ting å si: GOD PÅSKE [8D]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: Bitzyh

Jeg brukte depend hårbleikingen... Det var noen sterke saker! Stripet håret og ble lys[8D]
den jeg alltid har sverget til også!!! og jeg har prøvd en del...bleiket håret mange ganger selv hjemme...men hvis du er heeelt mørk,må du nok ta det i 2-3 omganger,men den tar altså!![:)]

hva er egentlig det for noe??
kan man klesse oppi en pakke eller to og bli blond??
heter den bare depend?

huff dere får ikke friste medså mye, jeg tror jeg må svi visakortet mitt hos frisøren[&o]

håret mitt får brunfarge vær høst. kan ikke ha brunt om sommern da sola bleker det sånn.

men jegvil ha en litt lysere blond...ikke sånn gul aktig lissom så derfor tenkte jeg at det var lurest med frisør.

å vær gang jeg går til frisør så ender det med striper. jeg blir alltid fornøyd[:)] men lurte litt på helfarging...bruker ikke frisørene detlenger eller??

Jeg hadde ikke gitt meg ut på noe helbleiking, det ser så himla unaturlig ut og etterveksten ser enorm ut etter en uke. Det må liksom bleikes oftere enn hvis du striper det --> sliter mye mer på håret.
Om du striper det lyst ser det mer natrulig ut, siden du får mange forskjellige lyse nyanser i håret. Ser nesten ut som en hadde relativt lyst hår og tok en tur til syden [:D]

Jeg hadde ikke gitt meg ut på noe helbleiking, det ser så himla unaturlig ut og etterveksten ser enorm ut etter en uke. Det må liksom bleikes oftere enn hvis du striper det --> sliter mye mer på håret.
Om du striper det lyst ser det mer natrulig ut, siden du får mange forskjellige lyse nyanser i håret. Ser nesten ut som en hadde relativt lyst hår og tok en tur til syden [:D]

sant det... ja jeg får gjøre somjeg pleier. har alltid blirr fornøyd hos frisøren i allefall etter farging[:)]

takkerfor massegode svar[:)]

Back
Topp