hjemme fra UL

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Inni magen min ligger det et pitte lite frø på 2mm i en fostersekk på 7mm

Vi klarte ike se hjerteslagene fordi det var veeeldig lite og veldig tidlig, men livmorhalsen (?) var lukket og fin, og alt så helt fint ut og han var positivt[:)]
Skal tilbake 6 april, da er jeg 7+6 uker, så da er det nok mer å se[:)]

Så arti[:D] Føles godt når man får d litt mere bekreftet og endelig kan senke skuldrene litt[:D] 

nåååå så artig da [:D][:D]

så hærlig :) gratulerer med spira atter en gang :D

det er mye mere å se når du er rundt 7 uker.. var selv på da eg var 7 + 1 :) å fikk se en liten spire på litt over 1 cm :) å skal tilbake når eg e 8+1 :) gleder meg..

ORIGINAL: Silje 84

Så arti[:D] Føles godt når man får d litt mere bekreftet og endelig kan senke skuldrene litt[:D] 

Ååå! Så kjekt[:D] d må være så godt å se den lille spira på skjermen! Nå gleder jeg meg enda mer til min UL på fredag^^,

ORIGINAL: milllacam

Så gøy! Gratulerer! Må være herlig å se noe, selv om du ikke fikk sett så mye. Det er liv <3

Hvor mye betalte du for UL? Har undersøkt litt selv ift til å ta en tidlig undersøkelse.

jeg betalte ingenting pga at jeg var henvist fra legen min på grunn av min SA historie. Eller jeg betalte 40kr for jeg tok celleprøver i samme slengen. [:)]

ORIGINAL: SilkSpectre

Åh, så deilig å få en bekreftelse på hva man har inni seg! Så fint at alt så bra ut :)

Gratulerer med vellykka ul[:)]
Så herlig da, det er helt fantastisk og se spira, iallefall når man har erfart at det ikke alltid går bra...[:D]

Back
Topp