Hjemme fra UL

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Nå er jeg hjemme fra UL[:)] Det gikk kjempefint! Alt er bra med lille spire i magen og terminen min stemte[:D] Lille spire er 8,7mm ca (lille lå litt vanskelig til, så var ikke lett å måle). Jeg fikk se et bankende hjerte Og jeg fikk høre hjertelyden til min lille 126 slag i minuttet. Helt fantastisk følelse å høre hjertet! Ubeskrivelig rett og slett!
Legger ved noen bilder jeg, selv om det ikke er lett å se[;)] Hodet er mot plommesekken ihvertfall

Åååå...nydelig bilde av nurket ditt! Supert at alt var bra med den lille!

Heeerlig [:)]

Oj, så heldig du er [:D] må ver en utrolig herlig følelse og se og høre at det er liv!!!! [:D]

Ja, det var kjempeherlig å se det lille bankende hjertet og å høre det Helt fantastisk![:)]

ORIGINAL: minime2010

Oj, så heldig du er [:D] må ver en utrolig herlig følelse og se og høre at det er liv!!!! [:D]

Så utrolig glad jeg ble nå Siljemor[:D][:D][:D] Det må bare ha vært helt fantastisk!!! Kjempe glad på dine vegne....[;)][;)][;)]

Så herlig!!! [:D]

Helt fantastisk. Gleder meg til ul på tirsdag no[:)]

ORIGINAL: Wembie

Så utrolig glad jeg ble nå Siljemor[:D][:D][:D] Det må bare ha vært helt fantastisk!!! Kjempe glad på dine vegne....[;)][;)][;)]

Åå, så søt du er[:)] Tuuusen tuuusen takk![:D] Det var koselig å høre

Herlig å se!!

Er dette utvendig UL?

ORIGINAL: LadyZ

Herlig å se!!

Er dette utvendig UL?

Nei, det er innvendig[;)] Trodde det ville være ubehagelig jeg, men merket nesten ingenting[;)] 

ORIGINAL: mummi-mamma

Helt fantastisk. Gleder meg til ul på tirsdag no[:)]

Det skjønner jeg[:)]

Hei måtte inn å snike litt for å se at det gikk bra på ul i dag! Så kos å se at alt gikk bra [:)]

ORIGINAL: RonjaR

Åååå...nydelig bilde av nurket ditt! Supert at alt var bra med den lille!

Nydelige bilder av en vakker spire

Jeg kjenner lykke følelsen laaaang vei  [:)][:)][:)]

Back
Topp