Hjemme fra legekontoret

Drømmemamma

Flørter med forumet
God mandag alle sammen! :-)
Da er middagen spist,å nå skal vi snart dra på besøk til broren min.
Hos legen fikk jeg bekreftet graviditeten. Hjemme tok jeg en test den 27 sept. som viste gravid,men det er den eneste testen jeg har tatt. Så det var godt å få det bekreftet en gang til. Jeg ble også sykemeldt,noe jeg syns var godt. Jeg klarer ikke godt nok å fungere nå. Stresser jeg eller har mye å gjøre blir jeg fort kvalm,å jeg må virkelig holde igjen for å ikke spy. Så nå skal jeg ta det med ro å slappe av & prøve å nyte den første tiden av svangerskapet. For i de 2 andre svangerskapene har jeg ikke hatt mulighet til det.
Håper det går bra med dere alle sammen!

 
så koslig gratulerer
hihihi

godt å være hjemme kjenner selv at jeg vil det er ikke i form selv

Drømmemamma skrev:
God mandag alle sammen! :-)
Da er middagen spist,å nå skal vi snart dra på besøk til broren min.
Hos legen fikk jeg bekreftet graviditeten. Hjemme tok jeg en test den 27 sept. som viste gravid,men det er den eneste testen jeg har tatt. Så det var godt å få det bekreftet en gang til. Jeg ble også sykemeldt,noe jeg syns var godt. Jeg klarer ikke godt nok å fungere nå. Stresser jeg eller har mye å gjøre blir jeg fort kvalm,å jeg må virkelig holde igjen for å ikke spy. Så nå skal jeg ta det med ro å slappe av & prøve å nyte den første tiden av svangerskapet. For i de 2 andre svangerskapene har jeg ikke hatt mulighet til det.
Håper det går bra med dere alle sammen!




 
Godt å få det enda en gang bekreftet fra annet hold ;)
Høres riktig ut med en sykemelding når du er så plaget. Kastet du opp hele svangeskapene sist eller er det de 3 første mnd som er dårlige?

Ha en fin kveld
 
I begge svangerskapene som jeg har hatt har jeg spydd i mellom 5-6 mnd. Gått ned 12 kg i begge,så det har virkelig tatt på. Så håper dette blir litt bedre,derfor vil jeg forebygge det allerede nå :-)
 
Huff da, det høres slitsomt ut. Håper det ikke blir så ille denne gangen ;)
 
Håpe du får et velykket svangerskap nå :)
Men kjenner meg mye igjen, sist svangerskap så fikk jeg ikke kost meg med og var kjempe dårlig hele tiden. Inn å ut av sykehuset og alt :S
Ønsket meg aldri gravid igjen, Men det er lixsom glemt det ;)

xxx for deg denne gang :)) 
 
Ja,husker det godt nå de 2 forrige svangerskapene. Men før disse symptomene kom var det glemt. Det er bare sånn vi er,men det skal sies den gaven man får er det så verdt det.  Tusen takk :-))
 
Back
Topp