Hjemme fra lap..

fruit

Gift med forumet
Ja, da var det overstått [:)]

Møtte på 07.45, og kl 09.00 var jeg på vei opp på opr.. Hal 12 var jeg ute igjen, lå litt på intenisv til kvart over 1, før jeg fekk komme ned igjen på "romme" mitt. Fekk mat, men de var vanskelig å ete fordi jeg var sår i halsen etter opr. Hal 3 var vi på vei hjem [:)]
Fekk litt smertestillende intravenøst med det samme etterpå, men etter det har det gått helt fint.
Kjempegod behandling, flinke folk og de fant INGENTING VAR GALT [;)]
So nå har jeg fått resept på pergo, for 6 sykluser. 1 mnd på og 1 pausemnd. So blir vel for 1 års forbruk det da. Men gyn regna med det har klaffa før det, positiv som han var [:)] Så da satser jeg og sambo på det vi også, uten å skru forhåpningene våres so alt for høyt opp..

Endelig har vi en vei videre.. [:)]

Så godt å høre at det ikke var noe galt[:D][:D]
Håper at pergoen gjør susen,og at dere blir gravide snart[:D]

Godt å høre at lap'en gikk fint. Lykke til med pergo! Håper det er det som skal til for å hjelpe dere til å få en liten huleboer i magen [:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

signerer her eg[:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

ORIGINAL: babyT

Godt å høre at lap'en gikk fint. Lykke til med pergo! Håper det er det som skal til for å hjelpe dere til å få en liten huleboer i magen [:)]

Signerer.

Dette blir spennende framover [:D] lykke til

Så flott å høre at alt gikk greit, har tatt lap selv, så jeg vil anbefale deg å ha overkroppen høyt de føtrste dagene dersom du har endel luft igjen der inne, for det kan gjøre velidg vondt.

Sov med ekstra brettet dyne under hodet slik at du sitter og sover, det hjelper på mye dersom det skulle vær luft der inne. Selv greide jeg ikke å skrive på tastaturet de første dagene, det var særlig den enme siden som det var luft i. Ellers kikkhulopersjonen plaget meg ikke så mye, det var mest luft som gjordet vondt.

Da håper jeg for din del at pergo er nok, slik at du ikke følger i mine fotspor med uforklarlig infertilitet.

ORIGINAL: twinanne

Så flott å høre at alt gikk greit, har tatt lap selv, så jeg vil anbefale deg å ha overkroppen høyt de føtrste dagene dersom du har endel luft igjen der inne, for det kan gjøre velidg vondt.

Sov med ekstra brettet dyne under hodet slik at du sitter og sover, det hjelper på mye dersom det skulle vær luft der inne. Selv greide jeg ikke å skrive på tastaturet de første dagene, det var særlig den enme siden som det var luft i. Ellers kikkhulopersjonen plaget meg ikke så mye, det var mest luft som gjordet vondt.

Da håper jeg for din del at pergo er nok, slik at du ikke følger i mine fotspor med uforklarlig infertilitet.

Takk for tips! Har ikkje merka noke til luftsmerter enda, kun litt svie/press i såret.. So so longt har de gått veldi fint [:)]

Takk for lykkeønskinger jenter [;)]

For meg var det motsatt. Fikk vondt hver gang jeg reiste meg opp, så de første dagene lå jeg så mye som mulig. Husker godt den 2.5 timers kjøreturen hjem fra sykehuset. Det var så vondt å sitte oppreist. Var i skuldrene jeg kjente det da, og så ble jeg kvalm og uvel.

Gratulera med vel-overstått lap fruit![:)] Og gode nyheter da, at de ikkje fant noko som helst gale[:D]
Då håpa me at pergoen vil gi resultat før året e omme![;)] Masse lykke til![:D]

[:)][:)]så flott at det gikk bra og at ingeting var galt[:)][:)]lykke til videre...

ORIGINAL: babyT

For meg var det motsatt. Fikk vondt hver gang jeg reiste meg opp, så de første dagene lå jeg så mye som mulig. Husker godt den 2.5 timers kjøreturen hjem fra sykehuset. Det var så vondt å sitte oppreist. Var i skuldrene jeg kjente det da, og så ble jeg kvalm og uvel.

babyT jeg tror vi skrev forbi hverandre her, det sies at kroppens skal holdes høyt slik at man ungår å få vondt, jeg fikk denne beskjeden alt for sendt så mine luftbobler hadde kommet opp i i skulder og ut i høyre arm, begynte allerde på sykehust, fikk beskjed av sykesøstern da jeg ble ringt opp dagen etterpå å ligge med overkroppen høyt for å forhindre at det ble være.

Back
Topp