<3 Sebastian09Nicklas14 <3
Forelsket i forumet
Er så kvalm at jeg er sengliggende, så er sm på 3 uka nå [emoji58] blir bare værre... så tenker det blir lenger sm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være mye rart med vondt i magen. Håper ikke det er ohss'en som blusser opp igjen da. Jeg har en del murringer hver dag, men ikke smerter ellers.
Har det ganske likt som deg med kvalme (uten oppkast), dårlig matlyst og slapp. Blir veldig fort mett når jeg først får i meg mat, men fort sulten igjen, og kvalm.
Jeg går på blodfortynnende og skal drikke masse vann og unngå salt. Han sa ingenting om kullsyre, har drukket litt olden eple... men har gått bra da [emoji5]
Lykke til med TUL! [emoji176] Har du hatt noen flere undersøkelser i starten da du ble dårlig?
Jeg har vært inne til kontroll 5 ganger nå. Men nå slipper jeg fler før uke 8 hvis ikke jeg blir dårlig igjen.
Nei begynte med oppkast i går å da forsvant smertene i magen også. Men nå kommer alt av mat å drikke i returklarer ikke å få i meg nok rett å slett.
Har ikke hatt noen undersøkelse siden innsett så er veldig spent på tul på onsdag. Så bra du får god oppfølgingher når jeg ikke merket så mye til overstimuleringen heldigvis
![]()
Uff! Så kjipt at du er så dårlig... [emoji20]
Kanskje spise Ritz kjekt og drikke sitronvann hvis det hjelper. Eller loff med smør? Jeg sliter jeg også, men det lille jeg spiser kommer heldigvis ikke opp igjen.
Glad overstimuleringa ikke ble så plagsom da.
Spent på TUL'en din [emoji5] da kan du jo høre om de har noe hjelp mot kvalmen samtidig [emoji1360]
Ja veldig kjedelig, ja det er det jeg lever på fortiden![]()
Ja må ringe legen igjen snart vis det ikke bedrer seg![]()
Si ifra om du kontakter legen og om det er noe hjelp å få da. Jeg holder på å bli gal av dårlig matlyst og kvalme nå [emoji20]
Sykemeldt i dag pga kvalmen. Så måtte nesten dele nyheten med sjefen også i dag. Fikk beskjed om å kjøpe postafen på apoteket. Men er det ikke billigere å få det på resept?
Var legen som sa jeg skulle kjøpe på apoteket [emoji4] det er reisesyketabletter [emoji4]Tror jeg ville snakket med legen uansett før jeg putter i meg noe medisiner (jeg vet ikke hva postafen er da [emoji6])
Var legen som sa jeg skulle kjøpe på apoteket [emoji4] det er reisesyketabletter [emoji4]
Leste en fin artikkel på relis.no om at det ikke var noe hensikt i å pine seg selv unødig. Det ville bare gjøre kvalmen og den psykiske helsen værre. Så hvis man er i dårlig form skal man ikke nøle for lenge med å be om hjelp [emoji5]Aha! Misforstod og trodde sjefen din ba deg kjøpe medisinen jeg [emoji12]
Når legen har sagt det så er det jo greit. Mulig jeg må ringe legen og spørre om det samme selv snart
Leste en fin artikkel på relis.no om at det ikke var noe hensikt i å pine seg selv unødig. Det ville bare gjøre kvalmen og den psykiske helsen værre. Så hvis man er i dårlig form skal man ikke nøle for lenge med å be om hjelp [emoji5]
jeg var i kontakt med legevakt da jeg ikke klarte å sitte og ligge, jeg kaldsvettet, fikk ikke puste ordentlig og det gikk bakover i ryggen! I tillegg hadde jeg så vondt at jeg kastet opp flere ganger. Men det jeg går å tenkte på var at klokka var 13 og jeg skulle være på jobb om to timer