Hjem i dag:-)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Har ringt hjem til mamma og bedt henne lage middag til oss, for nå vil jeg hjem:-) Alt er bra med Cecilie og vi får til det tekniske rundt ammingen. Sover ikke noe godt her, for det er så varmt og senga er for hard og puta for myk, så da tenker jeg det blir bedre å komme hjem:-) Blir en bedre mamma om jeg får sove godt de timene jeg får sove:-)

Hvordan går det med dere andre jenter? Både dere som fortsatt venter og dere som har fått nurkene<3

Så kjekt at alt går fint, godt å komme hjem til egen seng. God tur :) kose dere masse i dagene som kommer :)

Så kjekt at alt går fint, godt å komme hjem til egen seng. God tur :) kose dere masse i dagene som kommer :)
Eller kanskje ikke:-( Ho var litt gul, så ho må ta blodprøve og er verdiene for høye må hun ligge i lyskasse i 12 timer:-( Jeg vil hjem!!:-P Men selvfølgelig er det viktigst at frøken er frisk.. Har jo enerom også og mannen er her med oss, så skal egentlig ikke klage:-P

Hvordan går det med deg barba?:-)

Krysser fingre og tær for at verdiene er lave nok til at dere får dra hjem allikevel. :)

Her går det bare bra. Emil er en bedagelig liten fyr som sover, spiser og så sover litt til. :p
Adam er veldig stolt storebror, og vil helst kose på ham hele døgnet. :)

Krysser fingre og tær for at verdiene er lave nok til at dere får dra hjem allikevel. :)

Her går det bare bra. Emil er en bedagelig liten fyr som sover, spiser og så sover litt til. :p
Høres ut til at vi må bli her til i morgen uansett:-( Om verdiene er bra må de visst ta kontrollprøve i morgen for å være helt sikker:-P Isj..

Hvor ofte spiser han?

Søtt med stolte storesøsken<3 Veldig spent på hvordan storesøster reagerer:-)

Her er jenta veldig gul, vi fikk lov til å dra hjem da verdiene var på 257, men så bor vi bare 10 min unna sykehuset så må dit å ta ny blodprøve i morgen, om verdiene har steget da så må hu legges i lyskasse :( Håper virkelig vi slipper det, hu spiser masse og både bæsjer og tisser mye så krysser det som kan krysses for at verdiene har synket til i morgen!
Jeg syns alt gikk mye lettere når vi kom hjem fra sykehuset, klarte ikke helt å slappe av på sykehuset :p

Hvor ofte spiser han?

Søtt med stolte storesøsken<3 Veldig spent på hvordan storesøster reagerer:-)
Tja.. ca hver 3.-4. Time hele døgnet. Enten ett stort måltid, eller flere små. :)

Det er nesten litt for mye av det gode. Stakkars liten får ikke sove i fred, en gang. :p

Måtte i kasse:-( Så da må vi bli her til i morgen:-P Men, men.. Frøken må jo bli frisk..

Blitt sår på puppene også, så nå skal jeg pumpe litt sånn at jeg opprettholder uten å bli for sår.. Siste to måltidene har hun ikke villet suge ordentlig, bare sovner på puppene. Så ho må få tillegg for å bli kvitt gulsotten..

Også jeg som var så positiv i går kveld.. Jaja, barsel skal ikke være enkelt;-)

Kjedelig at hun måtte i lys, og dere ikke fikk reise hjem. Kvikner nok litt til når lysbehandlingen begynner å virke, så det blir lettere å amme. De blir jo trøtte når de har gulsott. Masse lykke til videre med amming, krysser fingre fir at du ikke blir mer sår :)

Kjedelig at hun måtte i lys, og dere ikke fikk reise hjem. Kvikner nok litt til når lysbehandlingen begynner å virke, så det blir lettere å amme. De blir jo trøtte når de har gulsott. Masse lykke til videre med amming, krysser fingre fir at du ikke blir mer sår :)
Får ekstra oppfølging av barnepleier straks sånn at jeg vet hva jeg skal gjøre i forhold til amming/pumping.. Føler jeg får veldig forskjellige svar etter hvem jeg prater med:-P Men satser på å få litt klarere svar nå..

JEG tror du bare har godt av å hvile deg et ekstra døgn på føden;-) Forstår jo godt at det er slitsomt om du ikke føler du sover godt, mn du har i allefall ikke så mange andre gjøremål på føden enn baby. Det snur fort når du kommer hjem tenker jeg.. :-)

Her går det fint. Har daglig noen tak i magen à la rier, så nå modnes det nok litt i allefall. Tipper det blir fødsel til helga, mn skal nok gå bare fint om det drøyer enda litt til. Mest utålmodig nå etter å vite hva det blir.. Føler meg så sikker på at det er jente, men hva vet vel jeg.. Typen min tror det er en ny gutt

JEG tror du bare har godt av å hvile deg et ekstra døgn på føden;-) Forstår jo godt at det er slitsomt om du ikke føler du sover godt, mn du har i allefall ikke så mange andre gjøremål på føden enn baby. Det snur fort når du kommer hjem tenker jeg.. :-)

Her går det fint. Har daglig noen tak i magen à la rier, så nå modnes det nok litt i allefall. Tipper det blir fødsel til helga, mn skal nok gå bare fint om det drøyer enda litt til. Mest utålmodig nå etter å vite hva det blir.. Føler meg så sikker på at det er jente, men hva vet vel jeg.. Typen min tror det er en ny gutt
Mannen skal være hjemme med oss i tre uker, da;-) Så jeg føler ikke det blir så mye mer å gjøre når jeg kommer hjem.. Men nå som hun er syk er det veldig godt å være her:-) Nesten litt nervøs for å dra hjem i morgen nå.. Men regner med jeg får en god samtale før avreise, så da finner jeg nok tilbake til roen:-) Også har jeg en overivrig jordmor hjemme som bare venter på å få hjelpe til om det er noe;-)

Mor har vel alltid rett? Jeg visste lenge før ul at jeg hadde ei jente i magen;-) Blir spennende å se hva du får og når det blir! Gleder meg sånn til det blir flere babyer her inne:-)

Så utrolig godt med mann og mor hjemme som kan stelle litt for deg:-) Tenker de må glede seg til å få deg hjem! Håper alt har gått bra i natt med jenta di. Ikke gøy når det dukker opp sånn ekstra plager. Men samtidig greit at det ikke er noe værre enn at det enkelt kan behandles.

Får jeg ei jente så gråter jeg.. (Og det gjør jeg ellers aldri) Kommer til å være så fornøyd uansett hva det blir, det er ikke det. Men jeg tror ikke det blir flere barn på oss enn disse to, og det hadde vært veldig kos med en av hver..:-)

Så utrolig godt med mann og mor hjemme som kan stelle litt for deg:-) Tenker de må glede seg til å få deg hjem! Håper alt har gått bra i natt med jenta di. Ikke gøy når det dukker opp sånn ekstra plager. Men samtidig greit at det ikke er noe værre enn at det enkelt kan behandles.

Får jeg ei jente så gråter jeg.. (Og det gjør jeg ellers aldri) Kommer til å være så fornøyd uansett hva det blir, det er ikke det. Men jeg tror ikke det blir flere barn på oss enn disse to, og det hadde vært veldig kos med en av hver..:-)
Han er med meg her på sykehuset også:-) Det har vært utrolig godt for oss begge :-) Storesøster har bodd hos besteforeldrene siden torsdag og det har de satt stor pris på. De har liksom blitt kjent på et nytt nivå:-)

Krysser fingrene for at hun er frisk nok til å dra hjem nå, samtidig som det føles litt skummelt.. Etter jeg begynte å pumpe i går ettermiddag har jeg sett hvor lite melk jeg har og hvor mye hun trenger.. Kan bli noen tøffe dager fremover til melka er kommet ordentlig..

Skjønner godt at du ønsker deg en av hver:-) For meg var det ikke viktig og jeg følte på meg fra gravifitetstesten var positiv at det ble en jente til, så jeg tenkte aldri over at det kunne vært gutt.. Mannen derimot ønsker seg gutt(er), så vi får se om ikke det blir flere om 5-6 år.. Frister ikke akkurat nå;-) Krysser fingrene for at du får jente, da:-) Blir spennende å høre!:-)

Back
Topp