Hjem fra ultralyd

LibeH

Elsker forumet
Hadde en fantastik ultralyd time med en kjempe flott jordmor som tok seg god tid til å forklare, måle og ikke minst zoome [:)]
Alt var så klart, så klart og alt var bra med den lille, fikk se det lille ansiktet og det kommer fra meg: Den er nå veldig lik Marcus da,
så fortsatte hun videre nedover og vi fikk sett et lite hjerte som jobbet og jobbet, magesekken var full av fostervann, og vi så tarmene jobbe.
Plutselig sier jeg er ikke det der en lite tissemann da? Og jordmor måtte bare bekrefte at det var nok en liten gutt det der ja [:)]

Så her venter vi enda en liten gutt

Gratulerer med vellykket UL og en liten prins[:)]

ORIGINAL: tulla29

Gratulerer med vellykket UL og en liten prins[:)]

Så koselig! Gratulerer så masse med en perfekt liten gutt[:D]

Gratulerer så mye med en vellykket ultralyd, og ikke minst med enda en liten prins i magen[:D]

gratulerer med en gutt til! Velkommen i gutteklubben [:D]

gratulerer så mye med en liten prinsegutt i magen[:D]

Så artig å endelig fått avklart hva det gjemmer seg der inne [:)]
Så i dag har min mor, Marcus og jeg vært og shoppet gutte klær,
og jeg har vært å kjøpt garn til vognteppe til gutt [:D]

ORIGINAL: marina1

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen!! :)[:)]

sign[:D]

Gratulerer så massen med en gutt

ORIGINAL: LindaSF83

Gratulerer så massen med en gutt

Gratulerer så masse med en liten gutt [:)]
Det er herlig å få en liten sniktitt på den lille!

gratulerer med en prins[:D]

Så flott! jeg også skal ha en gutt. Det virker som det er kjempemange gutter inne her??

ORIGINAL: Mariamia

Så flott! jeg også skal ha en gutt. Det virker som det er kjempemange gutter inne her??

Gratulere med gutt i magen du og Mariamia, ja plutselig har det rydd inn med gutter,
i begynelsen av agust virket det som om det ble flest jenter, men nå har da gutta kommet etter [:D]
Min/ vår lille var hvertfall ikke av det sjenerte slaget, visste seg velvillig fram [8D]

Back
Topp