hjelpest!!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
oi!!! tenk jeg er i uke 30[8|][8|]

hjeeellppp!!!   er jeg klar for dette???

Det er helt syyyyyyyykt hvor fort tiden går......Blir helt svett av å bare tenke på det jeg da.....[8|][8|]
Vi klarer oss sikkert bra skal du se....[;)]

det gjør vi nok[:D]
synes ikke det er lenge siden vi satt der med en positiv test jeg[8|][:D]

Det tenke jeg på her om dagen også......[;)]Satt med pinnen i hånda og tårer i øya[:D][:D]

tida går fort .. det er sikkert og visst...
Lykke til fortsatt!!!

Tia flyyyr, helt sykt.. Men også deilig.. [:)]
Klart du er klar for dette.. Dette fikser vi jenter..

Tenkte det samme i går kveld....bare at jeg er 31+3 i dag....nærmer seg noe sinnsykt.... [&:] Men gleder meg så vanvittig og....selv om ungen bare blir nødt til å bli i magen til etter uke 38, og etter at jeg har kommet meg til Trondheim by!!!!! "værsåsnilllillebaby!!!!!!!!!""""""" 

å hjelp , fekk kriblinga i magen når ej las her.... hehe
nærma sej veeeldi no!!!!

ORIGINAL: chello

selfølgelig er du klar Lisa.... klar som et egg[;)] *knis*

Men er jeg klar for to barn da??????????????????????????????????????????? Tviler sterkt på det.

Å joda det er du.. [:D][:D].. Jeg er iallefall klar for 2 barn, men så er det endel aldersforskjell på våre små også da..Uanett, dette fikser du snuppa..   Jeg heier på deg..

wææææ..

Jeg er også 30 uker på vei i dag.
Ja, det er helt vilt å tenke på!
Det er mye jeg husker fra da Louis2, bast og fruluna gikk gravide og jeg tenkte at det er 100 år til jeg kommer så langt, men nå er vi jo her...

jada!! Det er jeg også om en uke!![:D]

Tror alt kommer naturlig jeg, til syvende og sist. Selvfølgelig klarer vi dette! Det er jo dette vi er lagd for! Selv om jeg må si jeg av og til føler det motsatte... Men når dagen er der, og vi har den lille i armene, så vil vi nok aldri slippe taket...

Back
Topp