Hjelpes!

Merker det selv! Elias r bare 17 dager men han er nok vokst endel han å! Selv om str 50 nok passer noen uker til :-)

Ronja er 1 måned i dag hun også! Kan ikke tro at det har gått fire uker alt! Må og snart legge vekk str 50, og måtte opp i bleiestørrelse også... Rart hvor fort tiden går.

Jeg kjenner på det jeg og. Hadde på Lillemor dressen hun hadde på seg på sykehuset i sted, og den er akkurat passelig nå, var alt for stor på sykehuset. Også var hun jaggu 1mnd for to dager siden!! Helt vilt hvor for tia går!

Ja, tiden går utrolig fort! Syns nesten det er litt rart at folk fortsatt er gravide her, men så fødte jo jeg 27 mars og har hatt baby så lenge allerede.
Ja, jeg er gravid ennå. :) Men fikk jo flyttet termin til mai også da. Det er jo litt rart at det blir nesten en hel måned forskjell på første og siste april baby, men etterhvert som årene går blir de alle ett år gamle april babyer osv, og da hviskes den "store" forskjellen som føles nå, litt ut... :)

Jeg lurer også på hva som skjedde med min førstefødte. Føles som igår at jeg fikk henne, men nærmer seg jo mer tenåring enn baby nå! :-)

Åh, er så enig! Tida går så fort og vesla vokser i rakettfart. Hun er 4 uker i morgen. 50 er fremdeles passe en stund, men hun begynner å vokse ut av 44 :) Fomler rundt etter den der pauseknappen jeg også!

Tiden går veldig fort! Her var snuppa 3 uker i går, og jeg føler tiden flyr avgårde altfor fort!

Back
Topp