Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er gravid ennå. Men fikk jo flyttet termin til mai også da. Det er jo litt rart at det blir nesten en hel måned forskjell på første og siste april baby, men etterhvert som årene går blir de alle ett år gamle april babyer osv, og da hviskes den "store" forskjellen som føles nå, litt ut...Ja, tiden går utrolig fort! Syns nesten det er litt rart at folk fortsatt er gravide her, men så fødte jo jeg 27 mars og har hatt baby så lenge allerede.
Her passet aldri 50Min lille Jonathan er allerede én måned idag! :O Størrelse 50 er snart for lite, og jeg legger godt merke til at han har vokst! Hvor er pauseknappen??
Hehe, ikke her heller. Jeg tror jeg snart må ta frem pysjene i str 62, for de med føtter i str 56 begynner nå å bli snaue. (Skal være sagt at de er brukt av storebror og vært x ganger i trommelen).Her passet aldri 50
Her passet aldri 50
53 Hadde endel i 50/56 og det passet perfekt i begynnelsen. Nå to uker etter passer 56 åHvor stor var han?
53 Hadde endel i 50/56 og det passet perfekt i begynnelsen. Nå to uker etter passer 56 å
Han var stor jaSå nå på fødelisten at du fikk en stor gutt!