Hjelpes....

bakemamma

Elsker forumet
Her har vi nå 13 varmegrader, og jeg teller stjernene på kveldshimmel'n....
Var på en überkort handletur tidligere i dag, og svetten bare rant. Er jo så morro med hetetokter i tillegg til solvarmen :-/
Til og med nå, med ekstremt lite klær på, renner jeg bort....

Hvordan skal denne sommer'n bli tro? Når vi har sånn varme i slutten av mars? Kan jo ikke akkurat kle av meg skinnet heller :-(
Jaggu godt jeg ikke skal være høygravid i sommersola :-p

Flere som sliter med hetetokter nå på slutten?

Kan ikke si jeg sliter med hetetokter nå, men hadde mine byer for en måneds tid siden.... Vet hvordan det er. Kunne ikke gå en meter nesten uten å renne over.

Noen dager var det så gale at jeg måtte skifte uniform på jobben. Man føler seg ikke akkurat tiltrekkende;-)

Får håpe det snart går over, slik at du kan nyte det fine vår- og sommerværet sammen med småtassen:-)

Jeg er SJELEGLAD for at jeg ikke skal gå høygravid på sommeren! Det hadde vært slitsomt for denne kroppen, tror jeg.. Idag har det vært over 20 grader i skyggen her (13.3 grader nå, kl. 22), men utrolig nok har jeg ikke svettet noe - jeg trodde jeg kom til å få hetetokter så fort våren kom. Men nå bruker vi nok opp varmen for en stund, er redd april og mai blir ganske kjølige egentlig. Men, jeg tror sommeren blir deeeeilig emoticon

Sliter ikke med hetetokter, jeg bare NYTER  Fått skikkelig farge allerede, sitter ute i sola og nyter hver eneste dag ...

Dere bor sikkert i sør? Her har det regnet uten stopp så lenge jeg kan huske. Trønderværet er helt grusomt for tiden, det har regnet gjennom taket og inn i stua vår, og jeg bekymrer meg for kjelleren og kjellermuren (og råteskader), når det aldri får tørket opp her, men ligger store dammer rett utenfor huset hele tiden.

Hadde det ikke vært for fødselen, skulle jeg ha reist til syden på påskeferie, er møkka lei av regn nå :-(

Ja, her er jeg veldig varm fortiden!  Spesiellt når det er så varmt som det var i går. Ligger mye uten dyne om natten fordi jeg er så varm.

Sørlandet her ja, grått og litt vind i dag, var ikke det som var planen min.. Skulle sitte ute og slappe v i hele dag, pleie hoftene mine.. men får ta noen timer forran tv heller...

I dag er det litt mer grått her, så kanskje jeg får gjort litt inne og ute i dag. Har noen blomster jeg bare må få satt i jorda...
Og inne burde jeg støvsuge og vaske golv i stua.. :-p Kjenner at alt begynner å bli tungt å få til nå, og slappheten er kommet.

Kjenner til de hetetoktene ja, og er generelt mye varmere enn jeg pleier. Blir klissvåt mellom magan og puppa av ingenting. Nå er det mann min som ligger med teppe på sofan og jeg som vil ha vindu oppe på soverommet om nattan. Vanligvis er det motsatt, men regner med det gir seg når ungen er ute og jeg mister det ekstra blodet. 
Veldig glad jeg ikke skal gå høygravid i sommer ja. Merker at jeg hovner opp litt mer når det er så varmt også. 

Misunner ikke dere som bor i trøndelag å nei, men kan jo håpe på at dere da får det fine været når ungen kommer. Her er jeg redd vi har hatt alt det fine vårværet altfor tidlig...

Back
Topp