Hjelpes!!

jealie26

Gift med forumet
Var hos jm nå, og hun målte og veide og styra fælt...magen min har sunket så veldig, så hun fikk ikke tak i hele hodet, hun er på vei til å gjøre seg klar til en fødsel...hun tippet at hun var ute innen to uker... [&:][&:] jeg gruuuuuuuuuuuer meg!!!

OIOIOI[:D][:D][:D]
Misunneli eg[8D] Er det fødselen du gruer deg til da?
Det går nok superbra[;)]
Tenk, nå har du snart babyen din i armene!!![:)][:)]

åå...jaa, det gleder jeg meg veldig til, ha henne i armene mine [:D] 
Det er nok fødselen jeg gruer meg til ja....uff....noen flere som sliter med det samme??

ORIGINAL: superHanne

ja, jeg må inrømme jeg sliter med det samme .. ( kan man hoppe over fødselen)? [:D]

Hehehehe....[:)] Ja, kan vi ikke lage en sånn underskriftskampanje og sørge for at det skjer mens man sover, og at alt er helt normalt etter en har født....[:)] Må bare finne ut hvem vi skal levere den til først..hmm.... [:)]

Åhhh misunnelig!
Hodet har fortsatt ikke festet seg hos meg, og det ligger høyt oppe! Det er ikke to uker til termin engang, så eg er litt frustrert! Men JM så at det kunne hende eg tilhorte de 2% som det ikke festet seg på... Vil ikke være blandt de!!!! Håper det ikke blir alt for mye overtid[8|]

ORIGINAL: maiblomst

Åhhh misunnelig!
Hodet har fortsatt ikke festet seg hos meg, og det ligger høyt oppe! Det er ikke to uker til termin engang, så eg er litt frustrert! Men JM så at det kunne hende eg tilhorte de 2% som det ikke festet seg på... Vil ikke være blandt de!!!! Håper det ikke blir alt for mye overtid[8|]

Så vidt jeg vet så er ikke hodet til vesla mi festet heller - men det er jo faktisk "normalt" for andregangsfødende.. [8|]
Går nok bra uten også, skal du se[;)]
Bare legg deg PAL ned om vannet går, og ring føden (ha alltid med deg mobiltelefon om det ikke er noen i nærheten[;)]!) - og si ifra til sladrevennen din også, da[;)][:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Åhhh misunnelig!

Så vidt jeg vet så er ikke hodet til vesla mi festet heller - men det er jo faktisk "normalt" for andregangsfødende.. [8|]
Bare legg deg PAL ned om vannet går, og ring føden (ha alltid med deg mobiltelefon om det ikke er noen i nærheten[;)]!) - og si ifra til sladrevennen din også, da[;)][:D]

med meg heller har ikke hodet festet seg enda og hun har heller ikke sunket ned...[8|] når er det vanlig at de gjør det?? jeg er jo førstegangsfødende...[8|]

ORIGINAL: majasj86

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Åhhh misunnelig!

med meg heller har ikke hodet festet seg enda og hun har heller ikke sunket ned...[8|] når er det vanlig at de gjør det?? jeg er jo førstegangsfødende...[8|]

JM sa det var vanlig ca i uke 36... Siden eg er i slutten av uke 38, ville hun skjekke årsaken. De tok UL av hodet i går kveld, men det var ikke større enn normalt... Så da så. Hun sa også at det ikke nødvendigvis ville feste seg før et par dager før fødsel, eller kanskje ikke før den 1. rien. Så vi får se. Det er bare så irriterendes å få en ekstra "bekymring" så tett opp til fødsel...

Hmm...så stusselig at bebisen ikke har festet seg da...men det går nok bra, det er jo ikke et møst å føde riktig enda [:)] og vi skal ikke henge oss så masse opp i termindatoen visstnok [:)] 
Tulla mi festet seg for 3 uker siden hun...men nå har hun sukket helt ned og litt til i tillegg..men det kan jo ta enda litt tid [:)] Jeg tar det som det kommer jeg...

Det er jo ikke farlig hvis en er forsiktig, men eg liker ikke å være utenfor "normalen" he he... hvis du skjønner hva eg mener. Føde kommer eg jo til å gjøre uansett [;)] før eller seinere iallfall! Om 4 uker så ER det en baby hos meg uansett [:D] Det er jo en fantastisk tanke!

Ja, jeg skjønner godt hva du mener, det er alltids herlig å få bekreftet at man er under normalen....[:)] Men det er jo ikke farlig å ikke være det heller...- for en herlig tanke, alt innen 4 uker så har du en liten en i armene dine...såå kos [:)]

ORIGINAL: jealie24

Ja, jeg skjønner godt hva du mener, det er alltids herlig å få bekreftet at man er under normalen....[:)] Men det er jo ikke farlig å ikke være det heller...- for en herlig tanke, alt innen 4 uker så har du en liten en i armene dine...såå kos [:)]

[:D][:D][:D] Her blir en satt på kur alt fra 7 til 10 dager over termindato! Så baby har eg tilogmed FØR 17. mai [:D] Nå gleder eg meg bare til å se gullet mitt, som eg er blitt så glad i!

ORIGINAL: jealie24

[:D][:D][:D] Her blir en satt på kur alt fra 7 til 10 dager over termindato! Så baby har eg tilogmed FØR 17. mai [:D] Nå gleder eg meg bare til å se gullet mitt, som eg er blitt så glad i!

hihi - gleder meg til å se vesla di.. tror nå fortsatt på at du får jente, jeg[;)][:D]

ÅÅ så spennende skal til jormor i neste uke er litt spent på om hodet har festet seg. får håpe på det.
er det noe som sies at når hodet har festet seg er fødseln rundt hjørnet?

ORIGINAL: lillemor85

ÅÅ så spennende skal til jormor i neste uke er litt spent på om hodet har festet seg. får håpe på det.
er det noe som sies at når hodet har festet seg er fødseln rundt hjørnet?

Tror ikke det, dessverre...

Med førstemann festa hodet seg et par mnd før termin[8|] han kom 5 dager før termin[&:]

Da e det nokk bare å smør seg me tålmodighet:)

ORIGINAL: tinejento

OIOIOI[:D][:D][:D]
Misunneli eg[8D] Er det fødselen du gruer deg til da?
Det går nok superbra[;)]
Tenk, nå har du snart babyen din i armene!!![:)][:)]

Signerer!!

En smule misunnelig jeg også![8D][:)] 
Fødselen satser vi alle på at går fint, vi må bare tenke på det fantastiske mirakelet som kommer ut!![:)] gleder meg!![:)][:D]

Hodet festa seg ikke på mine 2  forrige, og det har det heller ikke gjort denne gangen. Regner ikke med at det vil gjøre det heller, men hun (?) ligger laangt nede, fysj det trykker.... [&:]

Back
Topp