hjelpes..

Sings

Betatt av forumet
no har vi søkt om barnehageplass, og eg syns det e skummelt...

jenta e såvidt over halvåret!! tirsdag, onsdag og torsdag ska ho gå..vi ska ha ein dag hver hjemme med ho[:)]

eg var tenkt å spørre mannen min om han ville ver heima ein dag han og, men før eg rakk det, hadde han bestemt seg for at det ville han, så det like eg!![:)]

håpe dåke får ein strålende fin søndag.. vi skal snart i 8årsdag..[:)]

God søndag til deg og.

Ja, her skal vi og søke om barnehageplass i løpet av uken... liker det overhodet ikke, men må jo bare..... har jo ikke råd til å ikke jobbe, siden vi har kjøpt hus og greia. Men liker det ikke. Kunne godt ha tenkt meg å være husmor, jeg nå!!!! [:D]

Jeg HATER at hun skal i barnehage i august.
Men det er et valg vi har tatt, siden vi driver å bygger hus som snart er ferdig (HURRA) så kan vi ikke klare oss med en inntekt.

Har ikke råd til å være hjemme jeg heller[:(] Vi søkte i januar, og har fått plass i august. Men ikke i den barnehagen jeg  helst ville ha[&:]

ORIGINAL: holtungm

Har ikke råd til å være hjemme jeg heller[:(] Vi søkte i januar, og har fått plass i august. Men ikke i den barnehagen jeg  helst ville ha[&:]

kjedelig å ikkje få plass der en vil da...eg håper vi får på 1.valget...liker egentlig ikkje heilt 2.valget vårt..men det er ikkje så mange bhg å velge i her og siden eg ikkje kjører bil så blir det vel sånn...

eg gruer meg allerede for oppstarten...

eg kunne vert hjemme litt til, kanskje til jul, men ikkje så masse lengre tror eg..mest fordi eg trenge å komme meg ut i jobb...men så har ikkje vi huslån, og nesten ikkje studielån igjen heller..

Back
Topp