Hjelpes!!!

Mollå

Gift med forumet
2 uker og 4 dager igjen til bryllupet!!!!

Hjelp meg dere som har vært der!

Hva er det å gjøre den siste tiden? Har ikke stresset en dag med bryllupet, så føler kanskje det er på tide å begynne å stresse litt?[8D]

å heldige du[:D] 

Går nok så fint så![:D] Kjolen er kLAR? og alle bestillinger er under kontroll?

Da har du vel det meste! Tale, skal du holde det?

Gratulerer så mye med det forestående bryllupet.... så kjekt.
Jeg stresset ikke heller før bryllupet, var godt planlagt og tilrettelagt.
Om blomster, klær, frisør, negler osv er ordnet, er det jo ingenting å stresse med heller.
Begynner vell å bli synlig magen din også? Det er jo bare så Nydelig med gravid brud.
Masse lykke til

Lykke til med bryllupet :):) Har dessverre ingen råd å gi deg, hehe.
Men gratulere så mye!!

Lykke til, det går så bra. Husker jeg dillet mye med å få detaljene i orden den siste tiden. Dette går sååå bra så, er sikker på at den store dagen blir perfekt uansett [:D]

skal vi se.

Bordkort og bordplan klar?
Begynt å tenke på talen, evt sang?
Blomster, frisør, evt fotograf, hatt evt planleggingstime der?
Vet du når kirka evt har "generalprøve"? Og sånn der forberedende samtale med presten?
Når får dere pynte/sette ut bordkort? (Vi måtte dra rett fra generalprøven i kirka til lokalet for å fortelle dem hvordan bordene skulle stå, for de forsto ikke den ellers svært enkle forklaringen min...)

Alt dette ordnet forsåvidt jeg den siste uke da, for det er slikt som må gjøres på stedet (og jeg giftet meg 35 mil fra der jeg bor, men vi hadde ferie som vi tilbrakte der siste uken) men jeg skulel gjerne gjort en del av det uka før...

Endrer du navn? Tenkt på bankkort, førerkort, pass, adgangskort på jobb? (Ok, kanskje ikke noe du får ordnet enda, men jeg byttet rent formelt navn et par uker før bryllupet da, så jeg ordnet nytt førerkort før jeg giftet meg. Og nytt pass, siden vi så skulle rett på bryllupsreise.)

Så spennende!! [:D][:D]Vi var bare noen få som var ute og spiste vi så jeg stresset virkelig ikke [8D][:)]

Å, det er 7 år siden så jeg husker ikke[8D] Lykke til!

ta d kuli du... gift blir du uansett [;)] viss du ikke gjør som meg da... avlyste i siste liten...[8|]

ooo, 2 uker bare. går fort fort!![:D]
regner du har det viktigste under kontroll[;)]

ORIGINAL: *Stella*

skal vi se.

Bordkort og bordplan klar?
Begynt å tenke på talen, evt sang?
Blomster, frisør, evt fotograf, hatt evt planleggingstime der?
Vet du når kirka evt har "generalprøve"? Og sånn der forberedende samtale med presten?
Når får dere pynte/sette ut bordkort? (Vi måtte dra rett fra generalprøven i kirka til lokalet for å fortelle dem hvordan bordene skulle stå, for de forsto ikke den ellers svært enkle forklaringen min...)

Alt dette ordnet forsåvidt jeg den siste uke da, for det er slikt som må gjøres på stedet (og jeg giftet meg 35 mil fra der jeg bor, men vi hadde ferie som vi tilbrakte der siste uken) men jeg skulel gjerne gjort en del av det uka før...

Endrer du navn? Tenkt på bankkort, førerkort, pass, adgangskort på jobb? (Ok, kanskje ikke noe du får ordnet enda, men jeg byttet rent formelt navn et par uker før bryllupet da, så jeg ordnet nytt førerkort før jeg giftet meg. Og nytt pass, siden vi så skulle rett på bryllupsreise.)

Bordkort er klart, bordplan sånn halvveis.
Har delvis laget en sang til min mann.
Brudebukett og knapphullsblomster er bestilt, resten av blomstene skal bestilles denne uken.
Hatt prøvetime hos frisør og samtale med presten
Tror ikke det er vanlig her å ha noen generalprøve?
Håper på å få pynte mest mulig på torsdagen! Må ringe lokalet en av dagene nå for å høre ang lysestaker også..[8D]

Fotograf må kontaktes igjen ja, toastmaster skal vi ha møte med i starten av samme uken som bryllupet skal stå.

Bankkort osv fikser jeg etter at vi har kommet hjem fra bryllupsreisen. Vi reiser uken etter [:)]

Og ja, i morgen skal jeg til sydama igjen. Hun skal fikse noe pirk som jeg ikke var helt fornøyd med[8D] Er en liten perfeksjonist[;)]

Det står mellom to servietter, men nå må jeg rett og slett bare bestemme meg slik at jeg har det i boks! Må også kjøpe noe ekstra lys som skal stå i femarmede staker og kubbelys til lanternene til bordene ute[:)]

Vin har vi bestemt oss for, så det skal nå bare bestilles og betales.
I dag har jeg også kjøpt gaver til de som skal servere/åpne gaver[:)]

Det vi har igjen da er egentlig bare å fullføre kirkeprogrammet og lage festprogrammet.

Også må jeg trokle opp både ben på dressbuksa og armer på dressjakka til lille gullet. Men det er gjort på null komma niks!![:)]

Takk for utfyllende svar! Nå fikk jeg repetert litt!!

ORIGINAL: Bebibooms

ta d kuli du... gift blir du uansett [;)] viss du ikke gjør som meg da... avlyste i siste liten...[8|]

Det blir vi vet du, og vi har faktisk ikke stresset EN dag![:D]

Kan jeg spørre hvorfor du avlyste? [&:]

ORIGINAL: Mollå

for jeg innså plutselig at vi hadde stooore problemer i forholdet (asså kjærligheten var på plass,mer sjalusi/tilllitsproblemer), som jeg ville fikse opp i føøør vi gifta oss, ikke skilsmisse innen 1 år lissom...[8|] men, nå er d  nå gått 1 år.... og vi er ennå sammen asså...[:D] men litt flaut og mye folkesnakk, men d føltes ikke riktig, så da ville jeg vente..[:)] er jo noe som skal skje kun en gang i livet så....

ORIGINAL: Mollå

for jeg innså plutselig at vi hadde stooore problemer i forholdet (asså kjærligheten var på plass,mer sjalusi/tilllitsproblemer), som jeg ville fikse opp i føøør vi gifta oss, ikke skilsmisse innen 1 år lissom...[8|] men, nå er d  nå gått 1 år.... og vi er ennå sammen asså...[:D] men litt flaut og mye folkesnakk, men d føltes ikke riktig, så da ville jeg vente..[:)] er jo noe som skal skje kun en gang i livet så....

Jeg forstår deg godt! Tenk så mye kjekkere når du kan gifte deg med god magefølelse og bare gleeeede deg!![:D]

Back
Topp