Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Stella*
skal vi se.
Bordkort og bordplan klar?
Begynt å tenke på talen, evt sang?
Blomster, frisør, evt fotograf, hatt evt planleggingstime der?
Vet du når kirka evt har "generalprøve"? Og sånn der forberedende samtale med presten?
Når får dere pynte/sette ut bordkort? (Vi måtte dra rett fra generalprøven i kirka til lokalet for å fortelle dem hvordan bordene skulle stå, for de forsto ikke den ellers svært enkle forklaringen min...)
Alt dette ordnet forsåvidt jeg den siste uke da, for det er slikt som må gjøres på stedet (og jeg giftet meg 35 mil fra der jeg bor, men vi hadde ferie som vi tilbrakte der siste uken) men jeg skulel gjerne gjort en del av det uka før...
Endrer du navn? Tenkt på bankkort, førerkort, pass, adgangskort på jobb? (Ok, kanskje ikke noe du får ordnet enda, men jeg byttet rent formelt navn et par uker før bryllupet da, så jeg ordnet nytt førerkort før jeg giftet meg. Og nytt pass, siden vi så skulle rett på bryllupsreise.)

ORIGINAL: Mollå
ORIGINAL: Bebibooms
ta d kuli du... gift blir du uansett [;)] viss du ikke gjør som meg da... avlyste i siste liten...[8|]
Det blir vi vet du, og vi har faktisk ikke stresset EN dag![:D]
Kan jeg spørre hvorfor du avlyste? [&:]
ORIGINAL: Mollå
ta d kuli du... gift blir du uansett [;)] viss du ikke gjør som meg da... avlyste i siste liten...[8|]
Det blir vi vet du, og vi har faktisk ikke stresset EN dag![:D]
Kan jeg spørre hvorfor du avlyste? [&:]
for jeg innså plutselig at vi hadde stooore problemer i forholdet (asså kjærligheten var på plass,mer sjalusi/tilllitsproblemer), som jeg ville fikse opp i føøør vi gifta oss, ikke skilsmisse innen 1 år lissom...[8|] men, nå er d nå gått 1 år.... og vi er ennå sammen asså...[:D] men litt flaut og mye folkesnakk, men d føltes ikke riktig, så da ville jeg vente..[:)] er jo noe som skal skje kun en gang i livet så....