hjelpes

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
huff er det bare meg som får et skrekkslagent uttrykk når man ser på hvor mange dager det er igjenn til terminen (for dem som ikke er over eller har termin da[:D][8D])

må bare inrømme at jeg får litt panikk her..hehe er liksom bare dager igjenn her, laaangt fra klar og huff nei:)
har "bestillt han den 16-17 april[;)]..men tror jeg trekker meg[:D][:D]. er ikke plass til baby nå når mannfolka i huset har funnet ut at her skal det males å bygges[&:]

gleder meg til å møte lillingen,men syns plutselig alt har gådd så sykt fort!

Hahah, ja det var jo smart at de fant ut det nå[;)] De har jo bare hatt 9 måneder. Men mannfolk er mannfolk[:D]
Ja, det går så fort!

nej kan ikke si jeg er der:p er nå 12 dager til termin. og det gjør meg ikke noe om han kommer før, men merker at jeg ikke er så lei og utålmodig som jeg var tideligere:p

føler det samme, 14 dager til ul terminen idag[:)]
dette svangerskapet har gått veldig fort!! enda dette var planlagt å vi viste det allerede at jeg var gravid når vi var litt åver 2 uker påvei[8D] så skulle egentlig ha hvert kjempe lei nå, men er ikke det[:)]

Vet akkurat hvordan du har det. Har termin dagen etter deg[;)]
Har syntes dette svangerskapet har gått så sykt sakte,men nå var det plutselig bare litt over en uke igjen[:-]
Er ikke klar for å få henne ut riktig enda samtidig som jeg gleder meg til å møte henne.

Gubben her har hatt et maleprosjekt på gang som skulle være ferdig til jul....Men nå skal han begynne for fult da-mannfolk[>:]

Panikken har tatt overhånd her også.... føler meg ikke klar - men blir det sikkert når det begynner håper jeg - da er det jo ingen vei tilbake og jeg må fullføre på best mulig måte. Uansett hva som er ferdig og ikke ferdig i huset...

Har termin neste torsdag og håper han i alle fall venter til til da slik at jeg har en uke til å forberede meg på fødsel - tror jeg trenger å roe meg ned litt nå. Jeg gikk ni dager over termin med Jonas så satser på at jeg i alle fall går til termin denne gangen - kanskje blir det noen dager over også denne gangen...

ORIGINAL: Rutla

nej kan ikke si jeg er der:p er nå 12 dager til termin. og det gjør meg ikke noe om han kommer før, men merker at jeg ikke er så lei og utålmodig som jeg var tideligere:p

hehe var der for en uke siden..men plutselig..så kom panikken [:D]

ORIGINAL: Gary Barlow

Vet akkurat hvordan du har det. Har termin dagen etter deg[;)]
Har syntes dette svangerskapet har gått så sykt sakte,men nå var det plutselig bare litt over en uke igjen[:-]
Er ikke klar for å få henne ut riktig enda samtidig som jeg gleder meg til å møte henne.

Gubben her har hatt et maleprosjekt på gang som skulle være ferdig til jul....Men nå skal han begynne for fult da-mannfolk[>:]

mhmm..her har dem snakket om gangen i et ÅR!!! har maset siden jul slik at det ikke skulle skje rett atmed terminen..
men så plutselig finner dem ut at oida kanskje man skulle få dette til før babyen kommer..jaada bare en uke før[>:]..
blir ike klok på mannfolk jeg[;)]

Hehe, typisk mannfolk!![:D]

Ingen panikk her i gården, er 13 dager igjen, men kan GODT komme før[;)] Men var mer lei i forrige uke enn jeg er nå, nå slapper jeg bare av med at h*n kommer når h*n kommer, men jeg håper det blir april[:)] Det hadde vel passet best om h*n ikke kommer før mandag ettermiddag tidligst, siden jeg skal ha eksamen på mandag morgen[8D]

Typisk mannfolk!
De har bare hatt helt siden august på seg [8D]

Jeg gleder meg bare til å få treffe nurket i magen[:)]
Kommer stadig på ting som skulle vært gjort, meeeen får satse på at sambo gjør det når han er hjemme [:)]

har hele tiden fölt at jeg har så god tid på meg liksom men så helt plutselig er det bare to uker igjen.
så nå siste dagene har jeg holdt på med å få unna det siste lite.
Men har også blitt så forkjölet og syk og det har jeg ikke tid til nå, sykt vont i halsen, tett i nesa og infektion i öyet.[&:] Leken skal jo skrive en resept på öyedropper jeg må hente i dag.[:'(]

Back
Topp