Hjelpes!!! Vann i kroppen

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har sluppet billig unna vannet i hele svangerskapet, men den siste uka har mengden økt for hver dag. Startet med fingrene som ble tjukke og stive, så ble sandalene for små og nå passer ikke klokka lenger. Hjelper jo sikkert ikke på at det plutselig ble sommer heller... flere som merker stor forskjell nå i siste innspurt?

Får mye vann i beina hvis jeg sitter mye med beina ned! Spesielt om kvelden, da føles det som jeg går på tøfler og det sprenger! Merker også at armbånd rundt håndleddet blir strammere og st skoene blir trangere! Må si jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake :)

Ja, har fått det som deg bare den siste uka! Har vært så heldig frem til nå og så, vips, nesten over natta har jeg fått gigantiske og stive fingre, pølseben og klokka får jeg ikke over håndleddet engang. Prøver å være fornøyd med at ansiktet og overkroppen ellers ikke har est ut, men bank i bordet for det!;)

Ja, har fått det som deg bare den siste uka! Har vært så heldig frem til nå og så, vips, nesten over natta har jeg fått gigantiske og stive fingre, pølseben og klokka får jeg ikke over håndleddet engang. Prøver å være fornøyd med at ansiktet og overkroppen ellers ikke har est ut, men bank i bordet for det!;)
Nesten over natta? Så kjapp opphovning kan tyde på feks sv. forgiftning...

Jeg slapp unna helt til slutten av juli. Da kom vannet i fingrene, så i føttene. Å gå med klokke har jeg gitt opp og sko blir ikke knyttet lenger ;) Jeg er også så heldig at det har kommet i ansiktet også :P Kom veldig fort hos meg også når det først kom men ingen tegn til svangerskapsforgiftning (fint blodtrykk, ingen hodepine osv). Men fikk beskjed av jordmor om at jeg måtte ta kontakt dersom jeg fikk hodepine. Hjelper å holde seg i bevegelse (lettere sagt enn gjort) og så føler jeg meg bedre når jeg drikker mye vann. Er skikkelig stiv i fingrene når jeg våkner men jeg strikker mye og det gjør godt. Prøver å unngå at jeg sitter for mye med beina ned for da ser føttene mine ut som de er like brede som lange ;P

Ga opp ringene i forrige uke! :P Ellers er det føttene og anklene som får gjennomgå! Haha.. Heldigvis bare to uker igjen da :)

Så mye som jeg pøser og tisser så tror jeg ikke kroppen har sjans :p Tredje ungen og fortsatt ingen antydning :D

Fikk pluselig litt vann i bein og hender jeg å da varmen kom, men heldigvis ikke så ille at jeg ikke får på meg skoene ;) Verre med fingrene som blir så stive og vonde når jeg bruker hendene :(

Jepp.. Fylles opp for hver dag nesten ikke sko som passer, ringene He vært av i ei uke og vekta bare øker.. Varmen har ikke hjulpet Akuratt..

Back
Topp